کد خبر : 1263767 | 09 شهریور 1394 ساعت 11:17 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

اسبقی: دلم برای مبارزه تنگ شده است

بهنام اسبقی که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است گفت: دلم برای مبارزه و حضور در شیاپ چانگ تنگ شده است.

اسبقی: دلم برای مبارزه تنگ شده است
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، قهرمان جهان در سال 2013، پس از این که در مسابقات جام باشگاههای آسیا با مصدومیت مواجه شد، فروردین‌ ماه امسال زانوی خود را به تیغ جراحان سپرد و پس از گذشت چندین ماه دوری از تکواندو، تمرینات خود را از صبح دیروز (یکشنبه) به همراه سایر ملی پوشان آغاز کرد.

بهنام اسبقی در گفتگو با خبرنگار ورزشی دانشجویان ایران (ایسنا) در خصوص بازگشتش به اردوهای تیم ملی تکواندو، اظهار کرد: حدود هفت ماه از اردوهای تیم ملی تکواندو دور بودم. در این دوران شرایط سختی را سپری کردم و در یک سال مانده به المپیک دچار مصدومیت شدم. برای اولین بار بود که زانوی خود را به تیغ جراحان سپردم. تاکنون مصدومیتی با این شدت نداشتم و زمان طولانی از تمرینات دور بودم. یک بار در گذشته دچار مصدومیت شده بودم که فقط دو ماه از تکواندو دور بودم اما این بار دچار آسیب دیدگی شدیدی شدم. دلم برای مبارزه و حضور بر روی شیاپ چانگ تنگ شده است.

دارنده طلای قهرمانی جهان، تصریح کرد: من در جام باشگاه‌های آسیا دچار مصدومیت شدم و ای کاش در این رقابتها شرکت نمی کردم، زیرا امتیاز این مسابقات در رنکینگ المپیک محاسبه نشد. البته مصدومیت هم جزئی از ورزش است و حالا گذشته را فراموش کرده‌ام.

وی در ادامه افزود: تمرینات خود را در کنار ملی پوشان آغاز کرده ام. در دورانی که فیزیوتراپی انجام می‌دادم، برای کسب آمادگی تمرینات بدنسازی را نیز پیگیری می کردم و حتی خیلی سبک تمرین فنی هم داشتم اما تمرینات تکواندو را به طوری جدی از یکشنبه شروع کردم.

ملی‌پوش وزن دوم المپیک گفت: خوشحالم که به اردوها بازگشتم. جو خیلی خوبی بر اردوها حاکم است و رابطه صمیمانه‌ای بین ملی پوشان برقرار است. البته بعد از بازگشت به اردوها و در خوابگاه تختم را به زور پس گرفتم! (با خنده)

دارنده طلای بازی‌های آسیایی اینچئون با بیان این که هنوز فرصت زیادی تا کسب سهمیه المپیک دارد، خاطر نشان کرد: من در سال گذشته در جایگاه اول رنکینگ المپیک قرار داشتم، اما به دلیل حضور نیافتن در بسیاری از رقابت ها از جمله مسابقات جهانی نتوانستم امتیازی کسب کنم و در حال حاضر در مکان هفتم رنکینگ المپیک هستم. هنوز برای کسب سهمیه فرصت دارم. دو مرحله از رقابتهای گرند پری و فینال این مسابقات فرصت های خوبی برای کسب امتیاز است. با قدرت برای حضور در مرحله دوم گرند پری تمرین می کنم و امیدوارم هر چه زودتر آمادگی لازم را به دست آورم.

اسبقی در پایان گفت: افراد زیادی برای بازگشتم به اردوها تلاش کردند. مسئولان فدراسیون و کادر فنی تیم ملی همیشه جویای احوالم بودند. پزشکانم هم زحمات زیادی برایم کشیدند که باید از همگی تشکر کنم.

دیدگاه‌ها