کد خبر : 1263769 | 09 شهریور 1394 ساعت 11:26 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی: نباید گوام را دست‌کم بگیریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نباید گوام را دست‌کم گرفت چرا که در این صورت کارمان مقابل این تیم دشوار خواهد شد.

گل‌محمدی: نباید گوام را دست‌کم بگیریم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم یحیی گل‌محمدی در خصوص برنامه‌های آماده سازی تیمش پیش از بازی در جام حذفی و همچنین تساوی مقابل استقلال اهواز در اصفهان گفت: 2 امتیاز ارزشمند را در اصفهان از دست دادیم و یک امتیاز برای آنها ارزش برد داشت. مقابل تیم اهوازی به دلیل تغییرات زیادی که داشتیم ناهماهنگ بودیم و در نیمه نخست 2 یا 3 موقعیت صددرصد گلزنی داشتیم و اگر از آنها استفاده می‌کردیم، استقلال اهواز دیگر نمی‌توانست در نیمه دوم بسته بازی کند. آنها در نیمه دوم 11 نفره فقط دفاع می‌کردند.

سرمربی ذوب‌آهن در مورد دور جدید تمرینات این تیم خاطرنشان کرد: از روز گذشته تمرینات را آغاز کردیم و قصد داریم در پایان هفته نیز یک بازی تدارکاتی داشته باشیم که هنوز حریف‌مان را تعیین نکرده‌ایم. ضمن اینکه 19 شهریور در جام حذفی باید به مصاف یک تیم از لیگ 2 برویم که هنوز مشخص نیست کدام تیم است و پس از آن هم باید 24 شهریور در لیگ با فولاد بازی‌کنیم.

وی افزود: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و بازی با تیم لیگ 2 را فدای بازی با فولاد نمی‌کنیم. مطمئن باشید ریسک نمی‌کنیم و با ترکیب اصلی در نخستین بازی خود در جام حذفی حضور پیدا خواهیم کرد.

سرمربی ذوب‌آهن در خصوص بازی با فولاد که در حال حاضر در قعر جدول قرار دارد، تاکید کرد: درست است که آنها قعرنشین هستند اما از وقفه‌ای که در لیگ برتر ایجاد شده نهایت بهره را برای بازیابی روحی و جسمی خود خواهند برد. فولاد همیشه برای هر تیمی خطرناک است. فولاد با توجه به مربی و بازیکنانی که دارد پتانسیل آن را دارد که برای هرتیمی دردسر ایجاد کند و مطمئن باشید جایگاه این تیم در قعر جدول نیست. با این حال باید تاکید کنم برای 3 امتیاز به اهواز می‌رویم.

بازیکن پیشین تیم ملی در خصوص دیدار ایران و گوام در رقابت‌های مقدماتی المپیک تصریح کرد: باید گوام را جدی گرفت. مطمئن باشید آنها اتفاقی 6 امتیاز نگرفته‌اند. من چند شب پیش که با کی‌روش صحبت کردم می‌گفت اکثر بازیکنان گوام در MLS بازی می‌کنند بنابراین نباید گوام را دست‌کم گرفت چرا که در این صورت کارمان سخت می‌شود. اگر بخواهیم دلمان را به آن 19 گل خوش کنیم قافیه را مقابل این تیم خواهیم باخت.

وی در مورد دیدار ستارگان فوتبال ایران و جهان گفت: ابتدا باید از کسانی که این بازی را تدارک دیدند تشکر کنم. نیت برگزاری این بازی خیلی مهم بود. اعضای این تیم باید در طول سال هم در کنار یکدیگر حداقل 2 بار در ماه تمرین داشته باشند و این تیم به حال خود رها نشود.

گل‌محمدی در خصوص اینکه آیا نتیجه بازی با ستارگان فوتبال دنیا عادلانه بود، تصریح کرد: این موضوع را قبول ندارم چون اگر دروازه‌بان ستارگان جهان اخراج می‌شد و 10 نفره می‌شدند شاید نتیجه چیز دیگری رقم می‌خورد. باید این واقعیت را در نظر بگیریم که آنها از نظر بدنی خیلی برتر از تیم ما بودند و ما عملا شانسی برای بردن آنها نداشتیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بین دو نیمه در رختکن بین عزیزی و مجیدی درگیری لفظی پیش آمد، عنوان کرد: در بین نیمه خداداد از مجیدی گلایه کرد که در دو صحنه به جای تکروی یا حرکت انفرادی می‌توانستی پاس دهی و این موضوع فقط در همین حد بود و نمی‌دانم چرا اینقدر بزرگش کرده‌اند.

گل‌محمدی در خصوص تعویضش در بین دو نیمه بازی با ستارگان جهان گفت: برخی مواقع با بازیکنان تیم تمرین می‌کنم. در بازی با ستارگان جهان نیز در نیمه اول 2 یا 3 بار نفوذ هم کردم اما برایم خیلی سخت بود که در نیمه دوم هم بازی کنم؛ در واقع نفسم بریده بود.

دیدگاه‌ها