کد خبر : 1263786 | 09 شهریور 1394 ساعت 12:15 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواریم نمایندگان ما در آمریکا حداکثر سهمیه ها را بگیرند

سجادی: کشتی با کمترین چالش پیش می‌رود

معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: کشتی به عنوان رشته موردعلاقه مردم با کمترین چالش پیش می‌رود و مدیریت فدراسیون هم برنامه‌ریز و کار بلد است.

سجادی: کشتی با کمترین چالش پیش می‌رود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس نصرالله سجادی در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی کشتی آزاد اظهار داشت: این تیم خودش را برای حضور در مسابقات جهانی که در آمریکا برگزار می‌شود آماده می‌کند. فدراسیون کشتی هم فدراسیونی است که به صورت منظم برنامه‌هایش را پیش می‌برد. با توجه به اینکه این رشته هم مورد علاقه مردم است و ورزش ملی محسوب می‌َشود خوشحالیم که با کمترین چالش پیش می‌رود و مدیریت فدراسیون هم برنامه‌ریز و کار بلد است. امیدواریم بتواند نتیجه کارهایش را ببیند.

وی ادامه داد: نفرات براساس مسابقه انتخابی برگزیده شدند و ما هم از این کار حمایت می‌کنیم. جوان‌های خوبی هستند و این فرصت ایجاد شده است که هر کس شانس دارد بیاید و کار کند.

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت: کادر فنی هم که با مدیریت خادم رهبری می‌شود خوب هستند و امیدواریم بتوانم حداکثر سهمیه را بگیرند. البته مسابقات جهانی آمریکا تنها میدان کسب سهمیه نیست بلکه اولین رقابت است.

سجادی در پاسخ به این سوال که پیش بینی وزارت ورزش از این مسابقات و کسب سهمیه چیست گفت‌: رقابت‌های سختی است و همه قدرت‌های جهان با آمادگی بالا می‌آیند. بخشی هم به قرعه باز می‌گردد و امیدواریم نتیجه خوبی حاصل شود.

وی در مورد اینکه فدراسیون با مشکلات مالی مواجه بود گفت: تلاش می‌کنیم از فدراسیون‌هایی که برای کسب سهمیه کار می‌کنند حمایت کنیم. به ویژه اینکه بدانیم مثل کشتی مدال آور هم هستند.

سجادی در مورد اینکه چرا مسئولی از وزارت ورزش در مراسم روز کشتی حضور نداشت گفت: هفته دولت بود و دوستان ما در شهرستان‌ها به سر می‌بردند. مناسبت‌ها زیاد بود ضمن اینکه مسئولان فدراسیون کشتی هم متعلق به وزارت ورزش و برای ایران هستند. مسئله خاصی نبود.


دیدگاه‌ها