کد خبر : 1263794 | 09 شهریور 1394 ساعت 12:29 | 5.5K بازدید | 2 دیدگاه

مطمئن هستم که برانکو در پرسپولیس موفق می شود

بگوویچ: با مس به لیگ برتر صعود می کنیم

وینگو بگوویچ سرمربی مس کرمان به خودش، دستیارانش و بازیکنانش ایمان دارد و معتقد است که می توانند به لیگ برتر صعود کنند.

بگوویچ: با مس به لیگ برتر صعود می کنیم
بگوویچ به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: مردم کرمان و مسوولان باشگاه باید بدانند که لیگ امسال بسیار بسیار سخت است ولی من از تیمم مطمئن هستم و نیاز دارم که در این راه طولانی و سخت مردم و مسوولان از ما حمایت کنند تا به لیگ برتر صعود کنیم.

او ادامه داد: در سه هفته گذشته ما توانستیم داماش و گیتی پسند را شکست دهیم ولی متاسفانه درهفته گذشته و در بازی با شهرداری شرایط مناسب نبود و تیم ما می توانست برنده بازی باشد ولی از عملکرد بازیکنانم مثل دو دیدار ابتدایی لیگ راضی هستم.

وی افزود: در این فصل من سعی کردم بخاطر طولانی بودن رقابتها و حریفان قدرتمندی که داریم تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه را در مس دور هم جمع کنم به طوری که میانگین سنی ما 27 سال است. چون هدف ما رسیدن به لیگ برتر است و برای این منظور می بایست از بازیکنان با تجربه در تیم  استفاده کنیم.

بگوویچ در رابطه با رقبای مس در لیگ یک گفت: به عقیده من تیمهای پیکان، نساجی، شهرداری اردبیل، فجر و ماشین سازی حریفان ما هستند. من به تیمم و بازیکنانم اعتماد دارم همانطور که در لیگ سال قبل هیچ کس فکر نمی کرد مس رفسنجان بتواند در پلی اف شرکت کند ولی این اتفاق افتاد.

مربی مس کرمان گفت: هیچ رقابتی آسان نیست ولی من این توانایی را در تیمم می بینم که بتوانند با تمرکز بالا در هر بازی نتایج مورد نیاز را جلب کنند و جزو مدعیان قهرمانی باشند.

بگوویچ در مورد عملکرد برانکو مربی هموطن خودش در پرسپولیس گفت: چرا که نه؟ برانکو می تواند با پرسپولیس موفق شود. او بازیکنان جوان و آینده داری دارد که حتی در چند سال آینده می توانند در پرسپولیس مثمر ثمر باشند و من مطمئن هستم بعد از پیروزی این تیم مقابل فولاد در اهواز حالا شاگردان برانکو با اعتماد به نفس بیشتری در بازی ها حاضر می شوند و نتیجه می گیرند.

دیدگاه‌ها