کد خبر : 1263810 | 09 شهریور 1394 ساعت 13:13 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

این هفته به تمرینات تیم برمی گردم

قاسم حدادی فر:ذوب بدون من هم نتیجه می گیرد

مصدومیت قاسم حدادی فر بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برای ذوب آهنی ها خبر بدی بود و در حال حاضر همه می خواهند بدانند که کاپیتان ذوب چه زمانی به ترکیب این تیم باز می گردد.

قاسم حدادی فر:ذوب بدون من هم نتیجه می گیرد
حدادی فر به خبرنگار "ورزش سه"، گفت: در حال انجام مراحل درمانی و فیزیوتراپی هستم و انشاالله بتوانم هر چه زودتر در تمرینات حاضر شوم و شرایط حضور در مسابقه را پیدا کنم.

او ادامه داد: متاسفانه با بدشانسی محض در اولین دیدار لیگ مصدوم شدم و در 4 دیدار سخت نتوانستم ذوب را همراهی کنم ، ولی من از این بابت گلایه ای ندارم و خداوند را در هر شرایطی شکرگزارم. امیدوارم شرایط جسمانی من بهتر شود و بتوانم خیلی زود پیراهن تیمم را بپوشم.

او افزود: از همه عزیزانی که همواره با تماسهای خود جویای احوال من می شوند سپاسگذارم و از کسانی که به هر دلیلی نمی توانم پاسخگوی آنها باشم، عذرخواهی می کنم. چون سعی می کنم این روزها بیشتر تمرکزم را روی شرایط بهبودی ام بگذارم.

حدادی فر در مورد زمان بازگشتش به تمرینات ذوب گفت:‌ به نظر می رسد بتوانم ظرف روزهای آتی کم کم به تمرینات تیم اضافه شوم و اگر خدا بخواهد تمریناتم را شروع کنم تا در صورت صلاحدید کادر فنی در ادامه رقابتها به تیم کمک کنم. البته خوشبختانه ذوب آهن تیم بزرگی است و بازیکنان جوان ما به خوبی توانسته اند جای من را پر کنند و ذوب بدون من هم نتایج خوبی گرفته است. امیدوارم که بچه های ما بتوانند بازی به بازی بهتر شوند.

دیدگاه‌ها