کد خبر : 1263814 | 09 شهریور 1394 ساعت 13:28 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

صالح از قبل مرخصی گرفته بود

پورحیدری: به خاطر مسائل اداری در تمرینات نبودم

سرپرست تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه غیبتش در تمرینات به دلیل مسائل اداری بوده تاکید کرد به دلیل اینکه تمرینات کنونی بیشتر بدنسازی است، مرخصی مربیان اثر بدی نخواهد داشت .

پورحیدری: به خاطر مسائل اداری در تمرینات نبودم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر منصور پورحیدری، پیرامون غیبت‌های اخیرش در تمرینات استقلال گفت: موضوع خاصی نبود، یک سری کارهای اداری وجود داشت که باید انجام می‌شد و من سعی کردم آن مسائل را حل کنم و به این ترتیب نتوانستم یکی دو جلسه در تمرینات شرکت کنم.

وی در ادامه افزود: آقای مظلومی خودش به کار مسلط است و کارها را جلو می‌برد و جای نگرانی نیست.

پورحیدری در مورد مرخصی همزمان مربیان و خالی شدن تمرین از کمک‌های سرمربی گفت: مجید صالح که پیش از شروع فصل این تاریخ را برای سفر خودش به ما اعلام کرده بود و موضوع جدیدی نبود، دین محمدی و نوازی هم که یک بازی دوستانه برای تیم 98 بود که باید می‌رفتند.

وی تاکید کرد: البته این موضوع تقارن زمانی پیدا کرده و اتفاق خیلی خوبی نیست که مربیان به صورت همزمان به مرخصی بروند اما با توجه به اینکه در ابتدای فصل به دلیل کمبود زمان نتوانسته بودیم بازیکنان را از نظر بدنی آماده کنیم در این مقطع بیشتر به بدنساز نیاز داشتیم و نقش مربیان دیگر کمرنگ تر بود.

سرپرست باشگاه استقلال در ادامه افزود: خوشبختانه بازیکنان صبح و بعد از ظهرتمرین می‌کنند و به مرز آمادگی نزدیک می‌شوند که این جای امیدواری دارد .

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد ناهماهنگی به وجود آمده در مورد بازی استقلال و چین تایپه گفت: تیم ملی چین تایپه اینجا در ایران است و دنبال بازی تدارکاتی برای آماده سازی بود، در باشگاه دوستان از وضعیت فنی بازیکنان اطلاع نداشتند و از این بازی استقبال کرده بودند.

وی تاکید کرد: وقتی این مسئله با پرویز مظلومی مطرح شد وی مخالفت کرد، چرا که علاوه بر اینکه پنج بازیکن را در اختیار نداشتیم، بازیکنان هم وسط بدنسازی هستند و امکان مصدوم شدنشان در باز‌ی‌های تدارکاتی بسیار زیاد است در نتیجه بازی لغو شد.

عضو سابق هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد لغو مجدد جلسه هیات مدیره باشگاه به دلیل عدم حضور سبک دست گفت: من واقعا از این مسائل اطلاع خاصی ندارم، حوزه من بیشتر فنی است اما به هر حال سبک دست عضو مهمی از هیات مدیره است و اگر مبنای جلسه رسیدگی به مسائل مالی بوده باشد، لغو آن با این توضیح شما طبیعی است.

وی در ادامه در مورد مشکل ریوالدو گفت: ریوالدو برزیلی است و مثل خود ما ایرانی‌ها احساساتی، فرزندش تازه سه ماهه است و برای آنکه او را ببیند بی‌تابی می کند و خانه می‌خواهد، باشگاه هم البته همه تلاش خود را انجام داده اما به دلیل دولتی بودن و اینکه نمی‌توان چک مدت دار داد این موضوع کمی پیچ خورده و زمان بر شده است.

وی افزود: ماجرای پروپیچ هم چنین است او هم به تازگی یک دو قلو به دنیا آورده اما او آرام‌تراست وگرنه موضوع ریوالدو پول نیست و 80 هزار دلار تا کنون گرفته اما احساساتی است که امیدوارم با تلاش مسئولان باشگاه این مشکل هم حل شود.

دیدگاه‌ها