کد خبر : 1263819 | 09 شهریور 1394 ساعت 14:02 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

اختلاف تیم ملی و تیم امید از زبان دبیر کل

دبیرکل فدراسیون فوتبال در گفت و گویی نسبتا مفصل با ایرنا از لشکرکشی رسانه ای مسئولان تیم های ملی و امید علیه یکدیگر انتقاد کرد .

اختلاف تیم ملی و تیم امید از زبان دبیر کل
به گزارش "ورزش سه"، اسدی درباره اختلافی که بین مسوولین تیم فوتبال امید وبزرگسالان در باره بازیکنان مشترک وجود دارد، اظهار داشت: متاسفم که اعضای یک تیم علیه هم موضع می گیرند، زیرا از نظر ما تیم های بزرگسالان و امید با هم فرقی ندارند. میز را برای دور هم نشستن و حرف زدن ساخته اند، اما نمی دانم این چه عادتی است که در کشور مامرسوم شده افراد از طریق رسانه ها حرف می زنند، دود این اختلافات به چشم مردم، تیم ملی و فوتبال ایران می رود، ما یک کشور با فرهنگی بزرگ هستیم و بهتر است از کلماتی مانند راهزن درباره یکدیگر استفاده نکنیم .
او در ادامه گفت : از دیدگاه ما هیچ تیمی با تیم دیگر فرقی ندارد و هر تیمی که مسابقه نزدیکتر و مهمتر در پیش داشته باشد اولویت دارد. در زمان تعطیلات نوروزی براساس این دیدگاه اولویت را به تیم امید دادیم اما طرف مقابل، مقاومت کرد واین بارهم همین رفتار به صورت برعکس تکرارشده است، باید دلها را به هم نزدیک کنیم و اگر از موضع منصفانه حرف بزنیم این مشکلات حل می شود.

دیدگاه‌ها