کد خبر : 1263844 | 09 شهریور 1394 ساعت 14:57 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

سه گزینه برای مدیرعاملی ملوان در نظر داریم

بدیعی‌فر: استعفای دنیامالی صحت ندارد

عضو هیات مدیره باشگاه ملوان گفت: سه گزینه برای مدیرعاملی باشگاه ملوان مطرح هستند که دنیا مالی در حال مذاکره با آنهاست.

بدیعی‌فر: استعفای دنیامالی صحت ندارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس محمد بدیعی‌فر، در مورد شایعه استعفای احمد دنیا مالی از هیات مدیره باشگاه ملوان، گفت: این شایعه به هیچ عنوان صحت ندارد و دنیامالی در هیات مدیره باشگاه ملوان حضور دارند و برای حل مشکلات باشگاه تلاش می‌کنند.

وی در مورد وضعیت جذب اسپانسر برای باشگاه ملوان گفت: اکنون بسیاری از باشگاه‌های بزرگ و حتی باشگاه‌هایی که به کارخانجات صنعتی وابسته هستند مشکلاتی دارند. ما هم در هیات مدیره باشگاه ملوان در حال پیگیری مساله هستیم و می‌خواهیم اسپانسری پیدا کنیم که ابتدا بتواند تمام هزینه‌های باشگاه را پرداخت کند و اگر نشد حامی مالی باشگاه بتواند ارقام ریالی قابل قبولی را به باشگاه ملوان پرداخت کند.

بدیعی‌فر در مورد اینکه قرار بود با بانک شهر یا منطقه آزاد انزلی توافق حاصل شود، گفت: مذاکرات با منطقه آزاد انزلی هنوز ادامه دارد اما بحث بانک شهر تقریبا منتفی شده است. فکر می‌کنم حداکثر تا دو سه هفته آینده بتوانیم حامی مالی خوبی برای باشگاه ملوان انتخاب کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه ملوان انزلی در مورد انتخاب مدیرعامل باشگاه گفت: آقای دنیامالی در حال مذاکره با 2-3 گزینه مدیرعاملی است و هنوز برای انتخاب مدیرعامل به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. تصور می‌کنم همزمان با انتخاب حامی مالی مدیرعامل هم انتخاب شود.

دیدگاه‌ها