کد خبر : 1263849 | 09 شهریور 1394 ساعت 15:09 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

صبح و بعد از ظهر تمرین می کنم

مگویان: برای صعود 6 امتیاز می خواهیم

مدافع ارمنی استقلال ادعا می کند که تیم ملی کشورش در صورتی که بتواند در 2 بازی برابر صربستان و دانمارک به پیروزی برسد، شانسش برای حضور در جام ملت های اروپا زیاد می شود.

مگویان: برای صعود 6 امتیاز می خواهیم
به گزارش "ورزش سه"، هرائر مگویان در مورد شرایط خودش برای حضور در انتخابی یورو 2016 گفت: بسیار تمرینات پرفشاری را داریم پشت سر می گذاریم. در تیم ملی ارمنستان داریم صبح و بعد از ظهر تمرین می کنیم تا آماده بازی با صربستان بشویم.

او ادامه داد: ما چهارشنبه شب به صربستان می رویم تا در یک بازی حساس با ستاره سرخ بلگراد بازی کنیم. شنبه شب یک بازی حساس با صربستان داریم که امیدوارم بتوانیم در این بازی برنده شویم. بعد از آن به ایروان بر می گردیم تا خودمان را برای بازی مهم با دانمارک آماده کنیم.

مدافع تیم ملی ارمنستان در مورد شانس صعود تیمش به مرحله نهایی جام ملت های اروپا هم گفت: شانس ما برای صعود مستقیم کم است اما اگر می خواهیم به پلی آف صعود کنیم نیاز به امتیازهای کامل این 2 بازی داریم. امیداورم زحمت های ما جواب بدهد.

مگویان در مورد زمان بازگشت به ایران هم گفت: من به محض این که بازی ها تیم ملی ارمنستان تمام شود به ایران بر می گردم تا در تمرینات استقلال شرکت کنم.

دیدگاه‌ها