کد خبر : 1263854 | 09 شهریور 1394 ساعت 15:28 | 17K بازدید | 11 دیدگاه

محرم و سپاهان ؛ بحران ادامه دارد

برخلاف شایعات و وعده‌های قبلی، محرم نویدکیا دیروز به تمرین سپاهان نیامد تا هم 200 هوادارای را که برای دیدنش به زمین جروکان آمده بودند چشم به راه خود بگذارد و هم به قهر رمزآلودش ادامه داده باشد.

محرم و سپاهان ؛ بحران ادامه دارد
به گزارش "ورزش سه" «بازگشت محرم نویدکیا به تمرینات سپاهان» شایعه‌ای بود که آخر هفته گذشته نقل محافل رسانه‌ای شد و موجی از امیدواری را به اردوی این تیم بازگرداند. در روزهایی که جدایی احسان حاج صفی از سپاهان قطعی شده و مشکل ITC دو بازیکن برزیلی این تیم کماکان به قوت خود باقی بود، بازگشت کاپیتان می‌توانست دلگرم‌کننده‌ترین اتفاق ممکن برای تیمی باشد که با وجود صدرنشینی در لیگ برتر این روزها شرایط دشواری را تجربه نموده و به شکل عجیبی از همین ابتدای کار با معضل از دست دادن توامان چند مهره کلیدی خود مواجه است.

همین فصل پیش بود که بازگشت محرم (نه از قهر که از مصدومیت) با اوج‌گیری مجدد سپاهان همراه شد و در نهایت پنجمین قهرمانی این تیم در لیگ برتر را به دنبال داشت. با اتکا به همین خاطره خوش و نه چندان قدیمی هواداران امیدوار بودند تا بازگشت مجدد نویدکیا یک بار دیگر و مثل فصل پیش اتفاقات خوبی را برای آنها رقم زده و در این شرایط سخت کمی از بار نگرانی‌های فزاینده آنها کم کند. هرچه نباشد او برای سپاهان فراتر از تنها یک بازیکن است و بازگشت او مصادف با روزهایی که این تیم باید به شکلی جدی به فکر پُر کردن جالی خالی برخی از نفراتش باشد هم فراتر از یک اتفاق معمولی ارزیابی می‌شد.

شایعه پیوند دوباره سپاهان و نویدکیا هرچند برای هواداران بسیار نویدبخش بود اما شاید خیلی‌ها هم کاملا آن را باور نکردند و با شناختی که از روحیات خاص محرم داشتند ترجیح دادند تا قبل از هر چیز منتظر مانده و ببینند که آیا آنچه در رسانه‌ها وعده داده شده با از سرگیری مجدد تمرینات تیم اصفهانی در عالم واقعیت هم اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

اولین تمرین سپاهان پس از چند روز تعطیلی دیروز شلوغ‌تر از هر زمان دیگری برگزار شد. برخی هواداران که تعدادشان به 200 نفر بالغ می‌شد، مشتاقانه به زمین جروکان آمده بودند تا بازگشت کاپیتان محبوب تیم‌شان را از نزدیک شاهد بوده و جشن بگیرند. برخلاف همه وعده‌های قبلی اما محرم نیامد و هواداران را چشم به راه خود گذاشت تا معلوم شود که برخلاف برخی خوش‌بینی‌های قبلی میانجی‌گیری یا آنچه که مدیرعامل باشگاه از آن به صحبت‌های غیرمستقیم تعبیر می‌کرد، در ارتباط با نویدکیا موثر نیفتاده و او همچنان دور از دسترس سپاهان است.

با این اوصاف، کدورت‌ محرم نویدکیا با باشگاه (یا سرمربی تیم) کماکان به قوت خود باقی است و کاپیتان به دلایلی نسبتا مبهم همچنان و تا اطلاع ثانوی خودش را از تیم و هواداران دریغ خواهد کرد تا در این روزهای سخت دست سپاهان هم خالی بماند.

دیدگاه‌ها