کد خبر : 1263866 | 09 شهریور 1394 ساعت 16:04 | 45.8K بازدید | 1 دیدگاه

رفتار بازیکنان پرسپولیس در قبال بحران مالی

چرا طرفداران به پرسپولیس کمک نمی کنند ؟

موضوع شدید نارضایتی پرسپولیسی ها از عدم دریافت پیش قراردادها خیلی سریع تبدیل به خبر یک سایت های ورزشی شد.

چرا طرفداران به پرسپولیس کمک نمی کنند ؟
به گزارش "ورزش سه"، قرمزها که البته سال ها است از این مساله رنج می برند در سال گذشته نزدیک به 60درصد از قرارداد خود را دریافت کردند اما امسال با وجود عقد قراردادهای سنگین هنوز هیچ مبلغی از باشگاه به عنوان دستمزد دریافت نکردند. این مساله برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس را هم شامل می شود کسی که در مکالمات مختلف و دوستانه بارها اعلام کرده که 2 ماه است پولی از پرسپولیس نگرفته. امروز اما عجیب واکنش به کریم باقری تعلق داشت که با کلماتی مستقیم مدیرعامل را خطاب کرد و گفت اگر نمی تواند برای باشگاه پول بیاورد بگذارد افراد دیگر روی صندلی اش بنشینند.

این مساله در حالی اتفاق افتاده که پرسپولیس برای رهای از بحران مالی جلب حمایت های مالی هواداران را مدنظر قرارداده است. آنها با کلیدواژه کمک 5هزارتومانی از طرفداران خواسته اند این مبلغ اندک را به حساب باشگاه واریز کنند؛ خواهشی که البته با حمایت چندانی مواجه نشده است. چه از لحاظ سازوکار پرداخت و چه از این نظر که مردم برای تامین حقوق بازیکنانی که در رتبه های پایینی جدول اند چندان خودشان را به تک و تاب نخواهند انداخت. بازیکنانی که البته در پی دریافت مطالبات خود هستند اما در عین حال هرگز هیچ کدامشان داوطلب نشدند تا برای کمک به باشگاهشان قدمی بردارند. این همان چیزی است که باعث می شود مردم هم قید کمک مالی به پرسپولیس را هر باشگاه دیگر را بزنند چون در نهایت این کمک مالی قرار است برای دستمزد بازیکنان پرسپولیس هزینه شود.

پرسپولیسی ها که فعلا در انتظار تغییر درشرایط مالی باشگاه هستند، باید تا معرفی اولین حامی جدی باشگاه صبر کنند. صد البته مدیران باشگاه پرسپولیس میراث دار بحران مالی اقتصاد ایران نیز هستند، بحران که حتی تیم هایی مثل سپاهان را تحت تاثیر خود قرار داده است. آنهایی که هرگز با مسائلی مثل این مواجه نبودند.

دیدگاه‌ها