کد خبر : 1263867 | 09 شهریور 1394 ساعت 16:04 | 7.6K بازدید | 0 دیدگاه

سایر اسامی گمانه‌زنی‌ها است

شهریاری:میرشمسی‌تنهاگزینه‌هدایت‌تیم‌ملی‌بود

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال اعلام کرد که کمیته فنی و توسعه فوتبال ساحلی فقط روی یک گزینه برای هدایت تیم ملی به نتیجه رسیده است.

شهریاری:میرشمسی‌تنهاگزینه‌هدایت‌تیم‌ملی‌بود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، پریا شهریاری در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی و اینکه بعد از انتخاب میرشمسی نام گزینه‌های دیگری مطرح و حتی گفته شده این افراد رزومه خود را به کمیته فنی داده‌اند، گفت: در جلسه‌ای که داشتیم روی سرمربیگری محمدحسین میرشمسی به نتیجه رسیدیم و کمیته فنی و توسعه فوتبال ساحلی این مربی را به عنوان مربی تیم ملی انتخاب کرد.

وی افزود: باید تأکید کنم که فقط روی یک گزینه به نتیجه نهایی رسیدیم و آن هم میرشمسی بود. اینکه نام برخی افراد دیگر مطرح شده و گمانه‌زنی‌هایی صورت می‌گیرد به دپارتمان فوتبال ساحلی یا کمیته فنی ارتباطی ندارد چون قرار است گزینه نهایی ما به هیئت رئیسه معرفی شود.

رئیس دپارتمان فوتبال ساحلی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: انتخاب میرشمسی رضایت تمام جامعه فوتبال ساحلی را در پی داشته و تمام کارشناسان، مربیان و بازیکنان تیم ملی از این انتخاب خوشحال هستند. با این حال باید به این مربی هم زمان بدهیم تا برنامه‌هایش را پیش ببرد.

دیدگاه‌ها