کد خبر : 1263870 | 09 شهریور 1394 ساعت 16:21 | 4.2K بازدید | 1 دیدگاه

در ورزش کشورمان کسی نمی‌خواهد به تیم ملی لطمه بزند

عزیزمحمدی: نباید به داوران‌مان استرس وارد کنیم

رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران گفت: در ورزش کشورمان کسی نیست که بخواهد به تیم ملی لطمه بزند.

عزیزمحمدی: نباید به داوران‌مان استرس وارد کنیم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس عزیز الله محمدی، در مورد اینکه کی‌روش گفته برخی راهزن‌ گونه قصد ضربه زدن به تیم ملی را دارند، گفت: من فقط این را می‌گویم که در ورزش کشورمان هیچ‌کس نیست که بخواهد به تیم ملی فوتبال لطمه بزند و همه کسانی که در ورزش هستند و من می‌شناسم‌شان عاشق تیم ملی فوتبال هستند و برای موفقیت تیم ملی تلاش می‌کنند.

رئیس اتحادیه باشگاه‌های فوتبال ایران در مورد انتقادهایی که در 5 هفته اول لیگ به داوری شد، گفت: به نظر من داوران زحمت‌کش‌ترین قشر فوتبال هستند و اگر اشتباهی مرتکب می‌شوند اشتباه‌های آنها سهوی است. کمیته و دپارتمان داوری باید در راه آموزش داوری بیشتر تلاش کنند. اگر فغانی مشکل دارد چرا کنفدراسیون فوتبال آسیا او را برای قضاوت بازی کویت و کره جنوبی انتخاب نمی‌کرد.

وی ادامه داد: ما داوران ایرانی را برای دربی پایتخت انتخاب کردیم و اکنون 16-17 دربی است که داوران ایرانی این مسابقه را قضاوت می‌کنند. در گذشته داوران سطح پایینی از کشورهای خارجی برای قضاوت دربی به ایران می‌آمدند. باید روز داوری را به همه داوران ایرانی تبریک بگویم. نباید به داوران ایرانی استرس وارد کنیم تا آنها با آرامش قضاوت کنند و اگر فردی هم اطلاعی از مسایل پشت پرده داوری دارد و نمی‌گوید به فوتبال ظلم کرده است زیرا باید با مستندات مطالب خود را بیان کند تا با متخلف احتمالی برخورد قانونی شود.

دیدگاه‌ها