کد خبر : 1263873 | 09 شهریور 1394 ساعت 16:40 | 30.1K بازدید | 0 دیدگاه

در حاشیه یک مراسم تبلیغاتی

کاسیاس: امیدوارم دخیا به رئال بپیوندد

دروازه بان اسطوره ای رئال مادرید که ماه گذشته این تیم را به مقصد پورتوی پرتغال ترک کرد، امروز برای شرکت در یک مراسم تبلیغاتی در لگانس اسپانیا حضور یافت.

کاسیاس: امیدوارم دخیا به رئال بپیوندد
به گزارش "ورزش سه"، کاسیاس این تابستان، پس از 17 سال حضور در رئال مادرید، سرانجام تصمیم به جدایی گرفت و به پورتو پیوست . او که برای حضور در اردوی تیم ملی کشورش به اسپانیا بازگشته، امروز در یک مراسم تبلیغاتی حضور یافت و در حاشیه آن، با خبرنگاران به گفتگو نشست.

او در مورد دلیل ترک رئال گفت:" زمان تغییر رسیده بود و نیاز به تنفس هوای جدید داشتم. خوشبختانه در پورتو همه چیز به خوبی پیش می رود و خوشحال و راضی هستم."

کاسیاس در مورد وضعیت مبهم دخیا در یونایتد و پیچیده شدن انتقال این دروازه بان به رئال گفت:" آرزو می کنم که دخیا به آنچه که دوست دارد( پیوستن به رئال) دست یابد؛ چون دروازه بان بزرگی است و روزهای بدی را در منچستریونایتد می گذراند.وضعیت او مساعد نیست و امیدوارم هر چه سریعتر مشکلاتش حل شده و به خواسته اش برسد."

کاسیاس در مورد شرایط رئال مادرید نیز گفت:" دو بازی اول این تیم را تماشا کردم.مقابل خیخون(0-0) بدشانسی آوردیم اما بازی اول بود و از این مسائل پیش می آید اما در برابر بتیس، رئال عالی بازی کرد و امیدوارم در بازی های بعد نیز همینگونه ظاهر شود. این دو امتیاز عقب افتادگی جبران خواهد شد و نباید بدین خاطر دستپاچه و شتابزده عمل کرد."

دیدگاه‌ها