کد خبر : 1263878 | 09 شهریور 1394 ساعت 16:20 | 75.4K بازدید | 5 دیدگاه

ادعای فرانس فوتبال

منچستریونایتد در آستانه جذب پدیده موناکو

باشگاه منچستریونایتد حاضر شده است تا برای به خدمت گرفتن مهاجم 19 ساله موناکو، "آنتونی مارسیال"، 50 میلیون یورو هزینه کند.

منچستریونایتد در آستانه جذب پدیده موناکو
به گزارش "ورزش سه"، پس از ناکامی در جذب مهاجمانی چون پدرو، بیل و توماس مولر، منچستریونایتد در روز پایانی نقل و انتقالات، یک مهاجم جدید به تیم خود اضافه خواهد کرد. نام این بازیکن، آنتونی مارسیال، مهاجم 19 ساله و ملی پوش موناکو است.

به ادعای فرانس فوتبال، این بازیکن برای نهایی کردن انتقالش به یونایتد، امروز اردوی تیم ملی فرانسه را ترک کرد. طبق ادعای رسانه های فرانسوی و انگلیسی، مبلغی که یونایتد برای خرید او پرداخت خواهد کرد، نزدیک به 50 میلیون یورو است. پرداخت این مبلغ برای یک بازیکن جوان، با واکنش های مختلفی از سوی کارشناسان مواجه شده است.

مارسیال بخصوص در دو بازی رفت و برگشت برابر والنسیا در مقدماتی لیگ قهرمانان بسیار درخشید و همان جا بود که مورد توجه لوئیس فان خال قرار گرفت. مارسیال در 35 بازی برای موناکو 9 گل زد و 3 پاس گل داد. او 19 بار از ابتدا در ترکیب موناکو به میدان رفت و 71 درصد پاس های او نیز صحصح بودند. او جایگزین چیچاریتویی خواهد شد که امروز به لورکوزن پیوست.

دیدگاه‌ها