کد خبر : 1263888 | 09 شهریور 1394 ساعت 17:50 | 33.1K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش بازی دوستانه استقلال – توحید

کرار ، طالب لو و شهباززاده در ترکیب آبی ها

بازی دوستانه استقلال برابر توحید از دقایقی پیش آغاز شده که این بازی با حواشی جالبی همراه است.

کرار ، طالب لو و شهباززاده در ترکیب آبی ها
به گزارش "ورزش سه"، وحید طالب لو که این فصل به یک دروازه بان نیمکت نشین تبدیل شده، امروز در این بازی دروازه بان ثابت استقلال است.

* در روزهای که محسن کریمی و بهنام برزای در اردوی تیم امید به سر می برند، یعقوب کریمی این فرصت را پیدا کرده که در ترکیب ثابت استقلال قرار بگیرد.

* نیمکت نیشینی امین حاج محمد، مهدی رحمتی و پروپجیچ از نکات جالب این بازی است که البته آنها در نیمه دوم به تناوب وارد بازی خواهند شد.

* پرویز مظلومی با توجه به حضور 6 بازیکنش در اردوی تیم ملی و تیم امید و قهر ریوالدو سعی کرده از تمام داشته هایش در این بازی استفاده کند.

* پرویز مظلومی امروز با لباس شخصی عملکرد شاگردانش را تماشا می کند.

* سجاد شهباززاده بعد از 3 هفته مصدومیت امروز در ترکیب ثابت استقلال قرار گرفته تا این نوید را به هواداران بدهد که او کاملا آماده شروع لیگ است.

* کرار جاسم که امروز در ترکیب ثابت استقلال قرار گرفته مثل روزهای گذشته با کاپشن ورزشی که رویش لباس استقلال را پوشیده در زمین بازی می کند تابدین وسیله چربی های اضافه بدنش بیشتر آب شود.

* فرزاد مجیدی که در تمام تمرینات وظیفه نظم دادن به محل تمرین را برعهده دارد، امروز به عکاس سایت باشگاه استقلال که برای گرفتن عکس به وسط زمین رفته بود تذکر داد.

استقلال در نیمه اول با ترکیب زیر به میدان رفت:
وحید طالب لو، محمدرضا خرسندنیا، میثم مجیدی، مجید حسینی، حنیف عمران زاده، میلادفخرالدینی، جاسم کرار، یعقوب کریمی، جابر انصاری، علیرضا رمضانی و سجاد شهباززاده

دیدگاه‌ها