کد خبر : 1263896 | 09 شهریور 1394 ساعت 18:06 | 6.3K بازدید | 0 دیدگاه

حسینی: باید گوام را جدی بگیریم

سید جلال حسینی معتقد است که نباید براساس نتایج گذشته تیم گوام را حریف آسانی بدانیم.

حسینی: باید گوام را جدی بگیریم
به گزارش "ورزش سه"، سید جلال حسینی در جمع خبرنگاران گفت: نباید فکر کنیم که حریفان آسانی داریم به اعتقاد من گوام یکی از تیمهای قدرتمند در این گروه است.
او ادامه داد: خدا را شکر اردوی خوبی را شروع کرده‌ایم و دو روز است در زمین ورزشگاه آزادی تمرینات‌مان را دنبال می‌کنیم و این زمین می‌تواند کمک بزرگی به ما کند. ما در کمپ تیم‌های ملی آن طور که باید، تمرین نمی‌کردیم و فکر می‌کنم تمرین در زمین ورزشگاه آزادی برای ما خوب باشد تا بتوانیم برای دو روز آینده برای بازی رفت مقابل گوام آماده شویم.

وی افزود: امروز هم آنالیزی از تیم گوام داشتیم و به نظرم آنها تیم خوبی هستند. اکنون همه تیم‌های آسیایی پیشرفت کردند و همان طور که می‌دانید قطر و امارات قدرت گرفتند. گوام هم جزو تیم های ناشناخته‌ای محسوب می‌شود که قدرتمند است و روز به روز پیشرفت می‌کند.

مدافع تیم ملی در مورد کوتاه بودن اردوی تیم ملی، گفت: متأسفانه همیشه هم تمرینات و اردوهای ما و هم بازی‌های تدارکاتیمان کمتر است و باید با این مسئله بسازیم. خوب نیست که شرایط تیم این گونه باشد اما با همین شرایط آماده می‌شویم و امیدوارم هواداران نیز حمایت‌مان کنند تا بازی سخت را با پیروزی به پایان برسانیم.

حسینی در پایان افزود: متأسفانه آن طور که باید نتوانستیم در زمین کمپ تمرین کنیم اما خدا را شکر زمین خوبی در اختیارمان قرار گرفته است فکر می‌کنم ما فقط این یک زمین را داریم و با توجه به اینکه نه اردویی داشتیم و نه بازی تدارکاتی امیدوارم حداقل امکانات برای تیم ملی فراهم شود.

دیدگاه‌ها