کد خبر : 1263897 | 10 شهریور 1394 ساعت 06:37 | 10.9K بازدید | 3 دیدگاه

حمودی: در حد تراکتور نتیجه نگرفته ایم

علی حمودی که به دلیل مشکل کارت پایان خدمتش فصل گذشته را پا به توپ نشده بود، انگیزه های زیادی برای لیگ پانزدهم دارد.

حمودی: در حد تراکتور نتیجه نگرفته ایم
به گزارش "ورزش سه"، حمودی در مورد شرایط تراکتور گفت: راستش در بازی هایی که پشت سر گذاشتیم، نتایجی در حد و اندازه نام تراکتور نگرفتیم و شرایط خوبی نداشتیم. اما به دلیل وقفه ای که پیش آمده می توانیم تمرینات خوبی انجام دهیم و در آغاز مجدد لیگ شروع به جمع کردن امتیازات بکنیم تا امتیازاتی که از دست رفته را جبران کنیم.

او در مورد انتظار بالای هواداران تراکتور از این تیم ادامه داد: طبیعتا انتظارات بالاست و بچه ها درک خوبی از این موضوع دارند، خود من یک سال از فوتبال دور بودم و سخت تمرین می کنم تا در شرایط بازی باشم خدا هم کمکما می کند.

مدافع راست سرخپوشان تبریزی در مورد ترافیک در پستی که بازی می کند و تعداد زیاد ستاره های تراکتور نظرش را اینگونه بیان کرد: ما واقعا بازیکن داریم و انتخاب 18 نفر هم سخت است چه برسد به انتخاب 11 نفر. قطعا شما در ادامه فصل نتیجه گیری بهتری را از تراکتور می بینید زیرا این تیم به زودی به شرایط آرمانی می رسد.

حمودی در پایان افزود: چند ماهی از فوتبال به دور بودم اما خوب و با انگیزه تمرین می کنم، خدا هم باید به هم کمک کند تا برای تراکتور خوب باشم بعد از آن به تیم ملی هم فکر می کنم اگر بتوانم خودم را در تراکتورسازی نشان دهم، انشاالله به تیم ملی هم دعوت می شوم.

دیدگاه‌ها