کد خبر : 1263901 | 10 شهریور 1394 ساعت 07:57 | 4K بازدید | 1 دیدگاه

ایران‌پوریان: درباره مسائل مالی حرف نمی‌زنم

کاپیتان تراکتورسازی باز هم اشاره می کند، عمده ترین دلیل عدم نتیجه گیری تراکتور ناهماهنگی بوده است که این مساله در وقفه ایجاد شده در لیگ برطرف خواهد شد.

ایران‌پوریان: درباره مسائل مالی حرف نمی‌زنم
به گزارش "ورزش سه"، محمد ایران پوریان در مورد وقفه ایجاد شده در لیگ گفت: مطمئنا این وقفه برای ما به موقع بود و به نفع تراکتور تمام می شود زیرا این وقفه باعث بیشتر هماهنگ شدنمان می شود. واقعا نفرات زیادی جذب و بچه ها به زمان نیاز دارند تا بیشتر به نسبت به هم و روش بازی یکدیگر آشنا شوند.

کاپیتان سرخپوشان تبریزی در مورد جوی که اخیرا راه افتاده و حواشی پیش آمده برای تراکتور نظرش را اینگونه بیان کرد: آدم های بزرگ باید بزرگی کنند زیرا یک اسم بزرگ به نام تراکتور مقابل چشمان همه ما قرار دارد قبل از هر عملی که می خواهیم انجام دهیم، مهمترین کار باید برایمان حفظ آرامش تراکتور باشد، اطرافیان باید باصبوری این آرامش را به تیم منتقل کنند و تراکتور را به حاشیه نبرند.

ایران پوریان در پاسخ به این سوال که دلیل اصلی خوب نتیجه نگرفتن تراکتور در 5 هفته ابتدایی لیگ گفت: مهمترین چیز در حال حاضر اتحاد و همدلی است که باید در تیم ما وجود داشته باشد. مربی، هوادار، مدیریت و بازیکنان باید اتحاد داشته باشند تا تراکتور به جایگاه اصلی اش برسد. نمی خواهم بگویم عدم هماهنگی تنها مشکل ماست همه چیز دست به دست هم داد تا تراکتور ابتدای لیگ خوب نتیجه نگیرد ولی ما همچنان باید آرامش خود را حفظ کنیم. تنها قولی که الان می توانیم به هواداران پرتعدادمان بدهیم این است که آنها در ادامه تراکتور هماهنگ تر و بهتری را خواهند دید.

وقتی از وی در پایان سوال شد در این مدت دریافتی داشته اند یا خیر افزود: در مورد مسائل مالی هیچ صحبتی ندارم.

دیدگاه‌ها