کد خبر : 1263927 | 09 شهریور 1394 ساعت 19:42 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

توضیح پیروانی درباره انتقاد از فدراسیون

سرپرست تیم ملی کشورمان در مورد سوء تفاهم پیش آمده و وضعیت تیم ملی گفت و گویی انجام داد.

توضیح پیروانی درباره انتقاد از فدراسیون
به گزارش "ورزش سه"، افشین پیروانی در جمع خبرنگاران در تمرین امروز تیم ملی گفت: متاسفانه دیروز یکی از رسانه ها خبر متفاوتی زده بود مبنی بر انتقاد بنده از فدراسیون فوتبال در حالی که اینطور نبوده و فدراسیون فوتبال تلاش خود را انجام داده منتها حرف من این است بهتر است، امکانات بیشتر از این ها شود و برای رسیدن به جام جهانی باید امکانات بیشتری داشته باشیم ولی این مساله دلیل بر این نیست بگوییم فدراسیون تلاش نکرده برعکس فدراسیون تمام تلاشش را برای هر چه بهتر انجام شدن اردوی تیم ملی انجام داده است. از مجموعه فدراسیون تشکر می کنیم.
وی ادامه داد: از حراست فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش نیز تشکر می کنیم. صحبتی که قبلا داشتم براین موضوع بود که ای کاش آقای کی روش در بازی نفت و الاهلی از میان تماشاگران عبور نمی کرد و هماهنگی بیشتری در این زمینه انجام می شد.
سرپرست تیم ملی به این سوال که عنوان شد یکی از مسوولین وزارت ورزش عنوان کرده بود وزیر هم همانند آقای کی روش از میان هواداران عبور کرده بنابراین تفاوتی بین افراد نیست گفت: اجازه بدهید جواب کسی را ندهیم. همه حرف من این است ای کاش هماهنگی ها بیشتر بود، ممکن است عبور کی روش از میان تماشاگران ایجاد مشکل کند.
پیروانی در رابطه با بازی با گوام افزود: فوتبال الان فرق کرده و دیگر مانند زمان ما نیست که 19 گل به گوام بزنیم احتیاج به کمک و حمایت همه داریم از جمله یار دوازدهم. امیدوارم تماشاگران از ما حمایت کنند.
وی در پایان عنوان کرد: تمام تیم های ایران ملی هستیم فرق نمی کند در چه رده ای توپ می زنیم باید با یکدیگر تعامل داشته باشم و کمک کنیم تا به موفقیت برسیم.

دیدگاه‌ها