کد خبر : 1263930 | 09 شهریور 1394 ساعت 20:06 | 58.8K بازدید | 0 دیدگاه

طارمی، کاوه و عالیشاه گلزنان دوشنبه تیم ملی

آخرین تمرین تیم ملی فوتبال در ورزشگاه آزادی قبل از بازی گوام یک نکته ویژه داشت، حرص و جوش های سرمربی تیم ملی و فریادهای بی پایان او بر سر بازیکنانی که توقعات او را برآورده نمی کردند.

طارمی، کاوه و عالیشاه گلزنان دوشنبه تیم ملی
به گزارش "ورزش سه"، ملی پوشان امروز پس ازانجام حرکات ابتدایی به دوتیم تقسیم شدند که تیم قرمزپوش شامل بازیکنان اصلی و تیم سفید پوش شامل بازیکنان ذخیره بود. کی روش که امروز با لباس متفاوت و کلاه سفید در بین ملی پوشان تردد می کرد، بعد از حرکات بدنی آنها را به خط کرد تا یک بازی تمرینی بین 2 تیم 10 نفره برگزار شود.

1038020

تیم قرمز علیرضا بیرانوند، پژمان منتظری، سیدجلال حسینی، میلاد محمدی، خسرو حیدری، آندرانیک تیموریان وحید امیری، سردار آزمون و مهدی طارمی. تیم زرد محمدرضا اخباری، محمدحسین کنعانی، وریا غفوری، مهدی ترابی، سعید عزت اللهی، امید ابراهیمی، رامین رضائیان، علی کریمی، امید عالیشاه و کاوه رضایی بود. اشکان دژاگه که کاور طلایی برتن داشت به عنوان بازیکن آزاد به هنگام حملات هر یک از دو تیم به آنها کمک می کرد و البته پشت ضربات ایستگاهی نیست می ایستاد.

1038021

این مسابقه با سوت کی روش آغاز شد و در حالی که بازیکنان نیم ساعت با احتیاط و محتاط را پشت سر گذاشتند، کارلوس کی روش ناگهان با سوتی کشیده بازیکنان را نگه داشت و با فریادهای بلند آنها را به باد انتقاد قرار داد. کی روش از آنها بابت اینکه چرا نمی توانند حتی یک موقعیت روی دروازه هم ایجاد کنند به شدت از آنها گله کرد. با این فریاد و البته خشم آندرانیک تیموریان بازیکنان جنب و جوش بیشتری پیدا کردند و 3 گل رد و بدل شد که مهدی طارمی، امید عالیشاه و کاوه رضایی گل این مسابقه عجیب درون تیمی که مدام ترکیب تیم ها در آن عوض می شد به ثمر رساندند.

1038022 

با پایان این مسابقه بازیکنان بدن های خود را سرد کردند و برای حضور در استخر از محوطه ورزشگاه آزادی خارج شدند. این زمانی برای فکر کردن کی روش به این موضوع بود که جوان های تازه وارد تیم ملی چقدر به فریاد و حساسیت و نطق کشی نیازمندند.

دیدگاه‌ها