کد خبر : 1263941 | 10 شهریور 1394 ساعت 11:11 | 38.3K بازدید | 16 دیدگاه

وعده بازیکن جدید الغرافه

شجاعی: پیراهن تیم ملی را پس می گیرم

باشگاه الغرافه قطر روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی مسعود شجاعی بازیکن سابق تیم ملی ایران را به رسانه های این کشور معرفی کرد.

شجاعی: پیراهن تیم ملی را پس می گیرم
به گزارش "ورزش سه" سعود فتح، مدیر این باشگاه در این مراسم گفت که مسعود شجاعی بازیکن معروف تیم ملی ایران است و ما کاملا او را میشناسیم. وی فصل گذشته بهترین بازیکن الشحانیه بود و ما خواستار این هستیم که در این فصل با ما باشد.

وی اضافه کرد: مسعود پیش از قرارداد مراحل آزمایش های پزشکی را گذرانیده و چهارمین بازیکن خارجی ما پس از یاسیم الشیخاوی تونسی، آلن دیوکو کونگویی و اندرسون برزیلی است. وی در مورد فسخ قرارداد با بازیکن سوریه ای سیکو سامر و جایگزینی او با شجاعی گفت: مسعود از ابتدا جزو انتخاب های ما بود. او بازیکن کاملی است و با تمام وجود برای تیم بازی میکند اما بازیکن سوریه ای به علت مشکلات اداری گزینه مناسبی برای ما نبود.

از سوی دیگر مسعود شجاعی گفت: از قرارداد با الغرافه بسیار خوشحالم. امسال هم میتوانم در لیگ ستارگان قطر بازی کنم . میدانم که الغرافه باشگاه بزرگی است و همواره در بالای لیگ قرار دارد در نتیجه انتخاب این باشگاه برای من امری طبیعی بود. بازیکنان ایرانی زیادی در این تیم بازی کرده اند که شاخص ترینشان محمدضا خلعتبری و فرهاد مجیدی بوده اند. من امیدوارم که با این باشگاه موفق باشم و جام های زیادی را بالای سر ببرم. این تیم بازیکنان بزرگی دارد و ما قادریم که در فصل جدید به موفقیت های زیادی دست یابیم.

وی در مورد دلیل انتخاب نشدنش در تیم ملی گفت: قراردادم با الشحانیه به پایان رسیده بود و تمرین هم نداشتم، لذا امیدوارم با پیوستن به الغرافه بتوانم دوباره جایگاهم را در تیم ملی ایران به دست آورم.
در پایان مراسم، شجاعی پیراهن این فصلش را با شماره 99 نمایش داد.

1038071

1038072

دیدگاه‌ها