کد خبر : 1263990 | 10 شهریور 1394 ساعت 09:35 | 7.4K بازدید | 0 دیدگاه

مرادمند: دوست‌دارم در لیست کی‌روش باشم

تیم ملی امید زیرنظر محمد خاکپور در هلند و در اردو به سر می برد.

مرادمند: دوست‌دارم در لیست کی‌روش باشم
به گزارش "ورزش سه"، محمدحسین مرادمند در مورد شرایط این اردو گفت: خدا را شکر اردوی خوبی است و کمپی که در آن قرار داریم بسیار خوب است. قرار است بازی های خوبی انجام دهیم وقت بسیار کمی تا بازی های غرب آسیا داریم. باید با تلاش مضاعف نتایج خیلی خوبی بگیریم .

او در مورد بازی های دوستانه ای که قرار است در هلند انجام دهند ادامه داد: قرار است دو، سه بازی دوستانه با تیم های خوب اروپایی انجام دهیم. اسم دقیق تیم ها را نمی دانم اما قرار است بازی های با کیفیت با تیم های سطح اول اروپا انجام دهیم.

این بازیکن در مورد اردوی هلند که نسبت به دیگر اردوهایشان متفاوت و موثرتر است، نظرش را اینگونه بیان کرد: صددرصد همین طور است به جای آمده ایم که مهد فوتبال است. فوتبال های خیلی خوبی را می بینیم که در اروپا برگزار می شود. انشالله با بازی های خوبی که قرار است اینجا انجام بدهیم بتوانیم سطح خودمان را ارتقا دهیم.

وقتی از این بازیکن سوال شد با توجه به اینکه شرایط خوبی را در پدیده پشت سر گذاشته این قضیه باعث می شود که عملکردش در تیم ملی امید هم بهتر باشد پاسخ داد: بله همین طور است که شما می گویید. من امسال از سپاهان جدا شدم و به پدیده پیوسته ام الحمدالله توانسته ام بازی های خوبی تا به اینجای کار برای پدیده انجام دهم. امیدوارم از این به بعد هم همین طور باشد و بتوانم برای پدیده و هواداران مشهد بازی خوبی انجام بدهم و همین شرایط را در تیم ملی امید نیز داشته باشم و برای تیم ملی مملکتم افتخارآفرینی کنم.

مرادمند در مورد اوضاع پدیده افزود: امسال خیلی تیم خوبی داریم، کادرفنی خیلی خوب، از جمله آقای مهاجری را در اختیار داریم. امیدوارم بتوانیم نتیجه بگیریم فقط از مردم مشهد می خواهم که از پدیده حمایت کنند و این تیم را تنها نگذارند چون پدیده مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته ولی خوشبختانه الان هیچ مشکلی نداریم. فقط از مربیان، کادر و هواداران خوب تشکر می کنم.

وی در پایان افزود: در آخر باید بگویم خیلی دوست دارم به تیم ملی بزرگسال دعوت شوم و تلاش و کوششم را می کنم. انشاالله بتوانم در لیست آقای کی روش قرار بگیرم.

دیدگاه‌ها