کد خبر : 1264020 | 10 شهریور 1394 ساعت 11:15 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

گارد باز باعث نگرانی‌ام شده است

یزدانی: فقط برای طلا مبارزه می‌کنم

آزادکار وزن 70 کیلوگرم تیم ‌ملی می‌گوید از آنجایی که مردم و اهالی کشتی از او انتظارات زیادی دارند، فقط برای کسب مدال طلا در مسابقات جهانی به روی تشک خواهد رفت.

یزدانی: فقط برای طلا مبارزه می‌کنم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا حسن یزدانی درباره آخرین وضعیت خود در آستانه اعزام به مسابقات جهانی لاس وگاس، اظها‌ر کرد: خدا را شکر با توجه به تمرینات سخت و پر فشاری که پشت سر گذاشتیم در وضعیت بسیار خوبی قرار دارم و آماده‌ام برای کشورم در مسابقات جهانی به روی تشک بروم.

آزاد کار وزن 70 کیلوگرم ایران افزود: همه کشتی‌گیر‌ان تیم ‌ملی در وضعیت بدنی و روحی خوبی قرار دارند و آماده‌ایم تا ان‌شا‌ء‌الله با خواست خدا برای کشورمان افتخار آفرینی کنیم. در فاصله کمتر از یک هفته‌ مانده تا اعزام به مسابقات جهانی به مرور وارد ریکاوری می شویم تا انرژی از دست رفته بدنمان باز گردد.

وی درباره این که به کسب چه مدالی در مسابقات جهانی فکر می‌کند، گفت: 100 درصد انگیزه‌ام برای کسب مدال طلا است. من مدال طلای جوانان جهان را در کارنامه خود دارم و به دنبال این هستم تا در رده بز‌ر‌گسالان نیز در اولین حضورم در مسابقات جهانی به خوش رنگ‌ترین مدال دست یابم.

یزدانی تصریح کرد: اصلا به فکر برد و باخت نیستم و سعی می‌کنم کشتی خودم را بگیرم. این که فقط بخواهم برد یا باخت را در ذهنم مرور کنم مطمئنا باعث بر هم خوردن تمرکزم می‌شود. با توجه به توقعاتی که مردم و دوستداران کشتی از من دارند مسئولیت سنگینی را بر روی دوشم احساس می‌کنم و ان‌شا‌ء‌الله می روم تا کشتی های زیبایی بگیرم.

وی درباره این که باید نسبت به رفع ایراد خود به خاطر گرفتن کشتی با گارد باز که باعث می‌شود حریفان به راحتی از او زیر گیری کنند، ا‌ضافه‌ کرد‌: این مشکل به خاطر این است که قد بلندی دارم و اگر بخواهم زیاد خم شوم، در طول کشتی خیلی زود خسته می شوم. البته این موضوع نیز باعث نگرانی خودم من هم شده است و باید این نقص را بر طرف کنم. با صحبت‌هایی که کادرفنی داشته ان‌شا‌ء‌الله در مسابقات جهانی این مشکل را تا حد امکان حل خواهم کرد.

یزدانی خواهان توجه بیشتر مسئولان به کشتی در آستانه ر‌قا‌بت‌های المپیک شد و گفت: امیدوارم مسئولان به وعده‌هایی که در قبال کشتی می‌دهند عمل کنند، چرا که همگان انتظار دارند کشتی ایران در ر‌قا‌بت های المپیک باز هم درخشش داشته باشد و این امر بدون حمایت مسئولان امکان پذیر نیست.

آزادکار وزن 70 کیلوگرم تیم ‌ملی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا برای حضور در ر‌قا‌بت های المپیک پس از مسابقات جهانی به وزن 74 کیلوگرم خواهد آمد یا خیر؟ گفت: بعد از مسابقات جهانی در لیگ هم در همان وزن 70 کیلوگرم کشتی می‌گیرم. با بیمه رازی صحبت کرده‌ام و قرار است برای این تیم به روی تشک بروم. البته هنوز این موضوع قطعی نشده است اما مطمئنا پس از ر‌قا‌بت‌های لیگ به وزن 74 کیلوگرم خواهم رفت تا بتوانم در انتخابی المپیک ریو شرکت کنم.


دیدگاه‌ها