کد خبر : 1264022 | 10 شهریور 1394 ساعت 11:16 | 12.5K بازدید | 0 دیدگاه

قضاوت بد داوران نباید آرامش ما را برهم بزند

در شرق آسیا دوست ندارند ایران پیروز شود

ملی پوش بسکتبال ایران گفت: نمی دانم چرا در شرق آسیا دوست ندارند تیم ملی ایران پیروز شود.

در شرق آسیا دوست ندارند ایران پیروز شود
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، سعید داورپناه در خصوص شرایط تیم ملی بسکتبال در تورنمنت ویلیام جونز اظهار داشت: یک روز مانده به آغاز مسابقات به تایوان آمدیم و بیش از سه ساعت اختلاف ساعت با ایران داشتیم و خوشبختانه خیلی زود توانستیم خودمان را با شرایط هماهنگ کنیم. تمام تیم‌هایی که حضور دارند آمادگی‌شان بالا است و تیم ما هم شرایط خوبی را سپری می‌کند. همه تیم های آسیایی تلاش می‌کنند که به المپیک برسند. مطمئنا این مسابقات کمک زیادی به تیم ملی پیش از جام ملت‌ها خواهد کرد.

وی ادامه داد: تیم‌های شرق آسیا سرعتی بازی می‌کنند و نمایندگان نیوزلند، روسیه و آمریکا نیز قدرتی و فیزیکی بازی می‌کنند و فکر می‌کنم این دو موضوع کمک زیادی به ما خواهد کرد. دوست داشتیم با لبنان هم بازی کنیم، اما آنها حضور ندارند.

ملی پوش بسکتبال کشورمان عنوان کرد: کار دفاعی ما در این رقابت‌ها خوب بوده و در سه بازی گذشته میانگین حدود 50، 55 گل خورده ایم و سرمربی تیم هم گفته است اگر در بازی‌های پیش رو گل خورده شما همین مقدار باشد تا حدود زیادی برنده مسابقه هستید.

داورپناه عنوان کرد: آرامش بائرمن مثال زدنی است و همیشه در تمرین و مسابقه آن را به بازیکنان منتقل می‌کند. روحیه جنگنده‌ای او نیز تاثیر زیادی روی بازیکنان دارد و کمک زیادی به ما کرده است.

وی در مورد شرایط داوری‌ها که به ضرر ایران است، گفت: معمولا ایرانی ها به هر کشوری می‌رفتند مردم آن کشور آنها را دوست دارند، اما نمی‌دانم چرا در شرق آسیا اینطور نیست. در بازی با ژاپن 20 امتیاز جلو بودیم، اما هم داوران و هم تماشاگران دوست داشتند، ژاپن پیروز شود. زمانی که با داور وارد بحث شویم، تمرکزمان از دست می‌رود و در بازی‌های حساس هم که شکست خوردیم یکی از علت‌ها همین بود. با هر سوتی که علیه ما هم زده می‌شود فقط باید تمرکز و آرامش خود را حفظ کنیم.

به گزارش فارس، تیم ملی بسکتبال ظهر امروز در چهارمین بازی خود در جام ویلیام جونز به مصاف نماینده نیوزلند می‌رود.

دیدگاه‌ها