کد خبر : 1264030 | 10 شهریور 1394 ساعت 11:30 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

لیگ برتر تکواندو به تعویق افتاد

لیگ برتر تکواندو که قرار بود از 15 شهریور آغاز شود با وقفه‌ای دو ماهه در آبان برگزار خواهد شد.

لیگ برتر تکواندو به تعویق افتاد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فدراسیون تکواندو، جلسه هماهنگی سرپرستان و مسئولان لیگ برتر تکواندو (جام خلیج فارس) با حضور محمد کرمی، رییس سازمان لیگ، بیژن مقانلو، سرمربی تیم ملی، علیرضا نصرآزادانی، تکواندوکار تیم ملی ایران و مربیان و سرپرستان تیم‌های لیگ برتری برگزار شد که محمد کرمی درباره اتفاقات و تصمیمات این جلسه گفت: با توجه به پیشنهادهای سرپرستان تیم‌های لیگ برتری در جلسه سال 93 مبنی بر تشکیل کارگروه برای بررسی لیگ و صحبت و پیشنهاد برای جذاب‌تر شدن مسابقات، این جلسه برگزار شد و مسئولان در آن به تبادل نظر پرداختند.

وی درباره زمان آغاز لیگ برتر تکواندو (جام خلیج فارس) اظهار داشت: زمان برگزاری مسابقات لیگ برتر از 15 شهریور به هفتم آبان 1394 تغییر یافت. این تغییر با توجه به پیشنهاد مسئولان تیم‌ها مبنی بر آمادگی بیشتر برای حضور در لیگ و صحبت‌های سرمربی تیم ملی رخ داد. با توجه به این که مهرماه سال جاری مسابقات سیزم و گرندپری منچستر پیش روی ملی‌پوشان است، سرمربی تیم ملی و مربیان تیم‌های لیگ برتری برای تغییر تاریخ مسابقات اتفاق نظر داشتند.

رییس سازمان لیگ از انتقال روزهای برگزاری مسابقات از دوشنبه به پنجشنبه خبر داد و تصریح کرد: روزهای برگزاری مسابقات از دوشنبه به پنجشنبه موکول شد تا تعداد تماشاگران بیشتری برای تماشای مسابقات لیگ برتر به سالن برگزاری مسابقه مراجعه کنند. با توجه به این که آخر هفته فرصت بیشتری در اختیار علاقه‌مندان برای تماشای مسابقات است، این تصمیم با نظر مسئولان به تصویب رسید.

وی در پایان افزود: در بخش بعدی صحبت‌ها با مسئولان، هزینه‌ها و قراردادها را مورد بررسی قرار دادیم در نتیجه باشگاه‌ها موظف به پرداخت کل مبلغ توافقی قرارداد با بازیکنان خود شدند تا مشکلی برای بازیکنان حاضر در تیم‌ها از لحاظ مالی پیش نیاید و مبالغ از آن چه در قراردادها نوشته شده است، تغییری نکند.

دیدگاه‌ها