کد خبر : 1264032 | 10 شهریور 1394 ساعت 11:37 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

من هم بودم اسکوچیچ را می آوردم

رضاییان: به این فولاد خوشبین هستم

مدیرعامل سابق فولاد خوزستان معتقد است تنها راه حل این تیم برای خروج از بحران، صبر و حمایت هواداران است.

رضاییان: به این فولاد خوشبین هستم
به گزارش "ورزش سه"، مسعود رضاییان در رابطه با شرایط فعلی تیم فولاد و وضعیت این تیم گفت: هر تغییر و تحولی ممکن است مدتی تیمی یا جایی را با رکود مواجه کند، اما این رکودی نیست که ماندگار شود، بهرحال این تیم سیستم دارد و این سیستم خود نگهبان و نگهدار مجموعه خواهد بود، البته در صلاحیت من نیست که بخواهم در مورد تیمی که در آن نیستم صحبت کنم اما برای پاسخ به سوال شما می گویم که هرتیمی ممکن است زمانی دچار افت شود در حال حاضر فولاد دچار این افت شده است همانطور که دیدیم پرسپولیس نیز دچار این افت شده بود و در حقیقت برنده بازی این دو تیم می توانست از این بحران خارج شود.

وی ادامه داد: با توجه به پتانسیل بالای بازیکنان این تیم و توانایی های کادرفنی فولاد، شک نکنید به زودی فولاد این بحران را پشت سر می گذارد، اما باید فرصت داد، هواداران فولاد باید به کمک تیم بیایند، کاهش استرس محیطی و افزایش حمایت ها می تواند فولاد را بازهم مدعی کند. من بسیار خوشبین هستم که فولاد بازهم با همین شرایط بتواند یکی از مدعیان باشد.

رضاییان ادامه داد: البته فولادی ها فصل گذشته بحران خود را پشت سر گذاشتند و توانستند دوام بیاورند، امسال می توانند با یک تجدید قوا خود را یکبار دیگر به سطح قهرمانی در فوتبال ایران برسانند.

مدیرعامل سابق فولادی ها در رابطه با یارگیری این تیم ادامه داد: ما در ابتدای فصل انتظار داشتیم که این تیم یک بازیکن فرمانده نیز جذب تیم کند اما این اتفاق نیفتاد، بازیکنی مانند ایمان مبعلی و یا جواد نکونام، در وهله اول می توانند رهبری روحی و روانی یک تیم را برعهده بگیرند. فولادی ها اگر می خواهند به قهرمانی چشم داشته باشند باید یکی دو نقطه از تیم شان را تقویت کنند.

وی راجع به کادرفنی و مدیریتی این تیم گفت: اگر من هم مدیرعامل فولاد بودم بدون شک اسکوچیچ را روی نیمکت این تیم می نشاندم چرا که وی از مربیانی است که هم شخصیت و هم دانش فنی بالایی دارد، با آقای اژدری زاده هم بیشتر از بیست سال است که آشنا هستم، ایشان یکی از مدیران ورزشی ایران هستند اما ایشان هم نیاز به حمایت دارد تا کارهایی که برای این تیم انجام می دهد دیده شود.

رضاییان در پایان راجع به شرایط فعلی خود گفت: بنده همانطور که قبل از نفت مسجدسلیمان در این تیم بودم امسال نیز در نفت آبادان به عنوان معاون ورزشی باشگاه مشغول به کار هستم. همه دست به دست هم می دهیم تا بتوانیم بازهم این تیم محبوب و ریشه دار را به لیگ برتر برگردانیم.

دیدگاه‌ها