کد خبر : 1264034 | 10 شهریور 1394 ساعت 11:44 | 8K بازدید | 1 دیدگاه

اشتباه می کنیم و گل می خوریم

نونگ : در دبی به الاهلی گل می زنیم

آلویز نونگ مهاجم کامرونی سابق فولاد پس از درخشش در فصل گذشته موفق به تکرار گلزنی در تیم تازه اش نفت نشده است .

نونگ : در دبی به الاهلی گل می زنیم
به گزارش "ورزش سه"، نونگ در مصاحبه ای با سایت نفت دریاره شرایط نه چندان خوب زردپوشان و البته شکست در رقابتهای آسیایی در بازی خانگی حرف می زند .

چرا گل نمی زنم
متاسفانه هفته‌های ابتدایی لیگ را به دلیل مصدومیت از دست دادم اما پیش از بازی با ملوان به آمادگی صد در صد رسیدم. در بازی رفت مقابل الاهلی تلاش زیادی کردم تا گل بزنم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و در بازی برگشت هم اگر با نظر سرمربی در ترکیب باشم همه سعی خود را می‌کنم. چیزی که من روی آن تمرکز زیادی دارم موفقیت تیم است نه فقط گل‌زنی خودم. مهم این است که در خدمت تیم باشم تا در نهایت نفت موفق شود.

نفت را ترجیح دادم
دلیل اصلی انتخابم این بود که به تیم نفت به عنوان تیمی با کیفیت و همچنین سرمربی آن اعتقاد داشتم. دیدم که نفت بازیکنان خوبی دارد و اهداف بزرگی را برای آینده در نظر گرفته بنابراین ترجیح دادم از بین پیشنهاداتی که داشتم نفت را انتخاب کنم البته حضور این تیم در بین هشت تیم آسیا نیز در این تصمیم تاثیرگذار بود.

بهتر می شویم
منصوریان مربی جوان و باهوش است که با بازیکنانش به خوبی ارتباط برقرار کرده و آنها را به خوبی درک می‌کند همین موضوع کارم را در نفت آسان کرده است. ما در هفته های نخست لیگ با اینکه خوب بازی کردیم اما نتیجه نگرفتیم اما اعتقاد دارم نتایج ما بدین شکل باقی نمی‌ماند و شرایط در آینده بهتر می‌شود.

اشتباهات تکراری علت اصلی گل های خورده
ما در 5 بازی که از ابتدای لیگ تا به امروز انجام داده‌ایم، در برخی از آنها به دلیل اشتباهات خودمان نتیجه نگرفتیم لازم را نگرفتیم. بگذارید مثالی بزنم در بازی با ملوان به دلیل اشتباهاتی که روی ضربه کرنر آنها داشتیم دروازه ما باز شد و منصوریان هم تاکید داشت این اشتباه را در بازی با ملوان نباید تکرار کنیم و باید هوشیار باشیم اما متاسفانه بازهم مرتکب اشتباه شدیم تا مقابل الاهلی دروازه ما باز شود. در آن گل همه ما مقصر بودیم چون وظایفی که به ما محول شده بود را به خوبی انجام ندادیم.

نفت برای همه ایران مهم است
ما با اینکه مقابل الاهلی در تهران خوب بازی کردیم و تیم برتر زمین بودیم اما متاسفانه نتیجه را واگذار کردیم بنابراین همه ما به خوبی می‌دانیم که دیگر در دبی حق اشتباه کردن نداریم چون بردن این بازی نه تنها برای باشگاه نفت بلکه برای همه مردم ایران اهمیت دارد.

باید گل بزنیم
تیم الاهلی آمده بود در تهران بسته بازی کند و یک تساوی بگیرد اما با خوش شانسی با یک گل بازی را برد، نتیجه‌ای که در بازی برگشت چندان مطمئن نیست بنابراین فکر نمی‌کنم آنها در زمین خود مثل تهران بسته بازی کنند. آنها در زمین خودجلو می‌کشند همین موضوع کار ما را نسبت به بازی رفت آسانتر می‌کند چون فضا برای ما باز می‌شود و بازیکنان ما قدرت استفاده کردن از این فضاها را دارند. مهم این است که در بازی برگشت گل بزنیم.
وی در پاسخ به این پرسش که بازی کدام بازیکن تیم الاهلی برایت جالب تر بود، گفت: به نظر من شماره 9 الاهلی، لیما، یک بازیکن حرفه‌ای است و در بازی با ما از تنها موقعیت جدی که بدست آورد نهایت استفاده را برد و گل زد.

دیدگاه‌ها