کد خبر : 1264037 | 10 شهریور 1394 ساعت 11:59 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

احتمالا 30 شهریور به مصاف نفت می‌رویم

پورحیدری: ریوالدو آرامش تمرین کردن ندارد

سرپرست استقلال با بیان این که تیمش باید با تیم امید همکاری داشته باشد، گفت که مشکل ریوالدو و تیمش حول بدون خانه بودن او می‌چرخد.

پورحیدری: ریوالدو آرامش تمرین کردن ندارد
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا منصور پورحیدری درباره آخرین وضعیت استقلال در اردویی که پشت سر می‌گذارد، گفت: پیش از آغاز فصل جاری مشکلاتی داشتیم و زمان را از دست دادیم. این از دست دادن زمان موجب شد تا نتوانیم تیم‌مان را آن طور که می‌خواهیم آماده کنیم. به همین دلیل در تعطیلی فعلی فرصتی پیش آمد که بتوانیم به لحاظ بدنی کار و از این تعطیلات به نفع خودمان استفاده کنیم. امروز (سه‌شنبه) تمرینات ما تعطیل است و از چهارشنبه کار خود را پی می‌گیریم. ما در تعطیلات به آنچه دنبالش بودیم، رسیدیم و در مجموع اردوی خوبی را برگزار کرده‌ایم.

او در پاسخ به این سوال که بازی با تیم توحید چقدر به تیمش کمک کرد، بیان کرد: دیدار با توحید یک بازی جهت تنوع بود. همه بازیکنان به میدان رفتند و چون در شرایط بدنسازی هستیم می‌خواستیم به تیم فشاری وارد نکنیم. این بازی سبک بود تا شرایط تیم به لحاظ روحی بهتر شود.

سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد که مشکلات مالی بازیکنان این تیم امروز (سه‌شنبه) تا حدی رفع شده است، گفت: تا جایی که امکانش باشد مسئولان استقلال تلاش می‌کنند تا مشکلات را حل کنند. البته مشکلاتی هم وجود دارد اما در پاسخ به سوال شما باید بگویم که هر بازیکنی که قرار بود، پولی بگیرد حتما این اتفاق رخ داده و چک‌های دست بازیکنان نقد شده است.

او در پاسخ به این پرسش که دیدار استقلال و نفت در چه تاریخی برگزار می‌شود، عنوان کرد: تا جایی که ما می‌دانیم قرار است این دیدار 30 شهریور برگزار شود. تیم المپیک ظاهرا 19 شهریور بازیکنانمان را به ما برمی‌گرداند و نمی‌شد 20 شهریور برابر آنها به میدان برویم. به هر حال باید با برنامه اعلام شده به میدان برویم و چاره‌ای هم وجود ندارد و باید همکاری لازم را با تیم امید داشته باشیم.

پورحیدری در پایان و در واکنش به سوالی درباره انتقادات درباره غیبت ریوالدو در تمرینات استقلال و این که این بازیکن فرصت بدنسازی مجدد را از دست داده است، گفت: به هر حال این مشکلی است که با او داریم. این بازیکن به دنبال آوردن خانواده‌اش به ایران است و ظاهرا یک بچه 4 ماهه هم دارد. از طرفی دیگر او انگلیسی نمی‌داند و ارتباط گرفتن با او سخت است. در حال حاضر هم یک خانه پیدا کرده ولی چون باشگاه استقلال دولتی است، نمی‌توان برای مشکل او چند چک مدت‌دار داد. با این همه مسئولان در تلاش هستند مشکلش را حل کنند. ریوالدو روز گذشته هم در هتل بود ولی تمرین نمی‌کند و البته آرامش لازم را هم برای تمرین کردن ندارد.

دیدگاه‌ها