کد خبر : 1264058 | 10 شهریور 1394 ساعت 12:54 | 20.8K بازدید | 3 دیدگاه

ملی پوشان تحت فشار تمرین می کنند

پورحیدری: اعتصاب کار درستی نیست

سرپرست باشگاه اسقلال ادعا می کند مشکل هافبک برزیلی این باشگاه به زودی حل خواهد شد.

پورحیدری: اعتصاب کار درستی نیست
منصور پورحیدری در این باره به "ورزش سه" گفت: مشکل ریوالدو پول نیست چون او به محض این که با باشگاه قرارداد امضا کرد ما 80 هزار دلار به او پرداخت کردیم. مشکل او این است که مسکنش هنوز تهییه نشده است چون او بچه 3 ماهه دارد و شرایطش از نظر روحی به هم ریخته است.

او ادامه داد: رویالدو به هرحال بازیکن برزیلی است و بازیکنان برزیلی هم احساساتی هستند. درست است که نبود این بازیکن دوران آماده سازی اتفاق خوبی نیست و ولی ما تلاش می کنیم هرچه زودتر مشکل او را حل کنیم تا از این بازیکن استفاده کنیم.

سرپرست استقلال در مورد مشکلات مالی که این روزها سرخابی ها به آن دست و پنجه نرم می کنند هم گفت: خب به هرحال مشکلات هرسال وجود دارد اما مهم حل کردن این مشکلات است. به هرحال در باشگاه استقلال همه دارند تلاش می کنند که این مشکلات هرچه زودتر حل شود.

پورحیدری در مورد این که بازیکنان پرسپولیس اعتصاب کرده اند و این اتفاق ها ممکن است بری استقلال هم بیفتد هم گفت: خب به هرحال مشکلات مالی همه جا وجود دارد اما من فکر می کنم با اعتصاب چیزی درست نمی شود. باید بازیکنان بنشینند و مشکلات شان را حل کنند. البته من در مورد پرسپولیس حرفی نمی زنم و روی صحبتم با بازیکنان استقلال است.

او در مورد حضور 6 بازیکن استقلال در اردوی تیم ملی امید و بزرگسالان هم گفت: به هرحال این مشکل چندان بزرگی نیست. بازیکنان ما در اردوی تیم ملی تحت فشار تمرین می کنند و اینطور نیست که استراحت کنند و ما از این بابت خیال مان راحت است. فقط بحث هماهنگ کردن آنها کمی مشکل ساز است که کادرفنی در مورد آن بهترین تصمیم را می گیرد.

دیدگاه‌ها