کد خبر : 1264061 | 10 شهریور 1394 ساعت 13:16 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

آشوبی:تا الان مردانگی کرده ایم

عملکرد استقلال اهواز قابل دفاع است

هافبک باتجربه استقلال اهواز معتقد است نسبت به شرایطی که داشتند، نتایج بدی نگرفتند اما بعد از تعطیلات باید با قدرت ظاهر شوند.

عملکرد استقلال اهواز قابل دفاع است
به گزارش "ورزش سه"، فرزاد آشوبی در مورد اینکه به نظرش استقلال اهواز در 5 هفته ابتدایی لیگ در حد انتظار ظاهر شده یا خیر گفت: من نظر شخصی خودم را می گویم و به نظرم نتایجی که گرفتیم فراتر از تیمی است که در چند روز تشکیل شد. ما بدون هماهنگی و بدون انجام بدنسازی وارد بازی های لیگ شدیم. تازه می توانستیم خوش شانس تر از این هم باشیم مثلا بازی با استقلال را از دست دادیم. حداقلش بازی باید با تساوی تمام می شد. اما اشتباه داوری یک امتیاز را از ما گرفت، آن امتیاز برای آینده ما خوب بود ولی در کل عملکردمان از 5 هفته ای که از لیگ گذشته قابل قبول و قابل دفاع است.

او در مورد تعطیلی پیش آمده در لیگ ادامه داد: برای تیم هایی که دیر شروع کردند، این تعطیلی خوب است ولی به شخصه صددرصد مخالف اینجور سکته ها در لیگ هستم. بازی با هند و گوام 21 روز تعطیلی نمی خواهد ولی در کل به نظر بزرگان و سرمربی تیم ملی احترام می گذارم ولی همین جور مسائل است که اجازه نمی دهد فوتبال ما به سمت حرفه ای شدن پیش برود و همین رویه مثل سابق دارد ادامه پیدا می کند. بازیکنان هم باید تحمل کنند. در ضمن باز هم تاکید می کنم برای تیم ما که بدنسازی نکرده و هماهنگی نداشتیم این به بهتر شدن روندمان کمک می کند.

بازیکن استقلال اهواز درپایان در مورد مشکلات مالی باشگاه افزود: ما درگیر مشکلات مالی هستیم و هیچ یک از اعضای کادرفنی و بازیکنان تا الان دریافتی نداشته اند ولی باید هر چه زودتراین اتفاق بیافتد. من فکر می کنم تا اینجای کار بچه های ما بزرگی و مردانگی کردند و با تمام وجودشان تلاش کردند. امیدوارم مسوولان به فکر این گذشت و ایثار باشند.

دیدگاه‌ها