کد خبر : 1264073 | 10 شهریور 1394 ساعت 13:47 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

برابر پدیده خیلی خوب بازی کردیم

دهنوی: به این تعطیلات نیاز داشتیم

هافبک صبا معتقد است که صبا به این پیروزی نیاز داشته است.

دهنوی: به این تعطیلات نیاز داشتیم
قاسم دهنوی در این باره به "ورزش سه" گفت: ما در شروع لیگ اصلا فرصت آماده سازی نداشتیم و با گذشت چند روز بازی ها شروع شد. الان فرصت داریم که از تعطیلات لیگ استفاده کنیم و بدن های مان را آماده شروع مجدد لیگ بکنیم.

او در مورد اردوی تیمش در سرعینی هم گفت: اردوی بسیار خوبی در سرعین برگزار کرده ایم و آقای دایی فشارهای سنگینی روی بدن های مان می آورد. صبح و بعد از ظهار داریم تمرین می کنیم تا انشاالله بدن های مان را برای شروع لیگ آماده کنیم. تمرینات ما بسیار فشرده است و فکر می کنم ثمره آن را در طول فصل می بینیم.

هافبک صبا در مورد عملکرد نه چندان خوب تیمش در شروع لیگ هم اینطور توضیح می دهد: خب به هرحال تیم ما تازه بسته شده است و اگر شما به بازیکنانی که جمع شده اند و البته آقای دایی نگاه نکنید متوجه می شوید که ما می توانیم امسال نتایج خوبی بگیریم. فکر می کنم با شروع لیگ شما صبای متفاوتی را خواهید دید.

دهنوی در پایان در مورد پیروزی تیمش برابر پدیده هم گفت: این بازی نشانه خوبی برای تیم ما بود چون ما بسیار خوب بازی کردیم. البته پدیده هم خیلی خوب بازی کرتد و خوشحالم که در این بازی توانستیم به اولین پیروزی مان دست پیدا کنیم و این مساله برای ما بسیار اتفاق مثبتی است.

دیدگاه‌ها