کد خبر : 1264085 | 10 شهریور 1394 ساعت 14:14 | 5K بازدید | 0 دیدگاه

کوروشی: باید پرچم ایران را بالا نگه داریم

مدافع جوان نفت تهران می گوید باید به آنها فرصت داده شود تا هماهنگ شوند آنگاه به نفت واقعی تبدیل خواهند شد.

کوروشی: باید پرچم ایران را بالا نگه داریم
به گزارش "ورزش سه"، سیامک کوروشی در مورد اینکه دربازی برگشت با الهلال می توانند شکست در بازی رفت را جبران کنند یا خیر گفت: متاسفانه شکست در بازی رفت کارمان را در بازی برگشت سخت کرده است. چند روز استراحت کردیم و تمریناتمان دوباره شروع شده، بازی حساسی با الاهلی داریم و به نوعی این دیدار ملی محسوب می شود. همیشه بین تیم های حوزه خلیج فارس و ایران درگیری وجود داشته و ما باید پرچم کشورمان را بالا نگه داریم و جوری تمرین کنیم که در بازی برگشت از خجالت هواداران در بیاییم.

او در مورد وقفه ایجاد شده در لیگ ادامه داد: به نظرم وقفه ای که افتاده باعث می شود به هماهنگی لازم برسیم و شرایط نفت را بهتر کنیم و تمرکزمان را بالا ببریم.

مدافع نفت تهران در مورد اینکه خط دفاعی شان باداشتن بازیکنانی چون سیدجلال حسینی، سانتوس، حمدی نژاد و غیره بهترین خط دفاعی لیگ نیست؟ گفت: همه پست ها خوب است و این به خط دفاعی برنمی گردد. پست دفاع خیلی مهم است و باید با دقت بازی کنیم و قطعا وقتی یک مربی می خواهد یارگیری کند، بیشترین وسواس را در پست به خرج می دهد. ما هر سال خط دفاع خوبی داریم و نتیجه نگرفتن تیم ربطی به این قضیه ندارد باید به هماهنگی لازم برسیم و باید به آن نفت تهرانی که همه انتظار دارند تبدیل شویم.

کوروشی در پایان در مورد اینکه امسال به تیم ملی دعوت خواهد شد یا خیر افزود: من سعی و تلاشم را می کنم. دیده شدن و دعوت شدنم برمی گردد به کادرفنی و آقای کی روش ولی هیچگاه ماه پشت ابر نمی ماند.

دیدگاه‌ها