کد خبر : 1264088 | 10 شهریور 1394 ساعت 14:16 | 24.5K بازدید | 0 دیدگاه

امیدوارم تراکتور امسال نتیجه بگیرد

کامدار: از آقای خطیبی ناراحتم

احمد امیرکامدار که در گسترش فولاد، تراکتورسازی و اخیرا در سیاه جامگان شاگرد رسول خطیبی بوده، شاید بهترین فرد برای نظر دادن در مورد جدایی او باشد.

کامدار: از آقای خطیبی ناراحتم
به گزارش "ورزش سه"، کامدار در مورد شرایط سیاه جامگان گفت: از دیروز تمرینات شروع شد. این 20 روز تعطیلی بیشتر از همه به درد من می خورده و دیر به تیم ملحق شدم. تمرینات خوبی را پشت سربگذاریم و برای دربی مشهد و دیدار با پدیده که بعد از تعطیلات انجام می شود آماده شویم.

شاگرد دیرینه رسول خطیبی در مورد جدایی این مربی از سیاه جامگان نظرش را اینگونه بیان کرد: دلم از آقارسول پر است تا همین لحظه هم با او صحبت نکردم و واقعا نمی دانم چه اتفاقی افتاد که او ناگهان جدا شد.در مصاحبه های قبلی هم گفته بودم فوتبال را مدیون آقای خطیبی هستم و باید دینم را به او ادا کنم. من پیش از فصل پیشنهادات خوبی داشتم اما چون می خواستم به آقارسول کمک کنم به مشهد آمدم اما خطیبی هفته چهارم رفت. البته منظور من این نیست که ناراحتم در اینجا هستم، اتفاقا خوشحالم که در خدمت سیاه جامگان و در جوار امام رضا(ع) هستم. اما دلیل استعفای خطیبی در هفته چهارم را نمی دانم.

هافبک سیاه جامگان در مورد جانشین شدن رمضانی به جای خطیبی ادامه داد: من آقا سعید را در دوران بازیگری اش دیده ام، او یک مربی جوان و آدم باشخصیتی است که تجربیات خوبی از فوتبال دارد. انشاالله بتواند در ادامه هم به تیم کمک کند و هم خودش نتایج خوبی بگیرد. آقای رمضانی در کنار مربیان بزرگی کار کرده است و این مساله به او کمک می کند.

این بازیکن در مورد فرازو نشیب های سیاه جامگان گفت: به غیر از بازی با گسترش فولادکه در 5 هفته سپری شده بدترین بازی مان بود، در بقیه بازی ها خوب بودیم. در بازی با گسترش می خواستیم بدویم ولی نمی توانستیم بدن هایمان واقعا خالی کرده بود ولی با این حال گسترش فولاد موقعیت آنچنانی نداشت، آنها روی برگشت در زدن ضربه پنالتی به گل رسیدند، طبیعتا وقتی تیمی در یک دیدار شکست می خورد قطعا به دنبال این است که در بازی خانگی 3 امتیاز را بگیرد، ما هم مقابل راه آهن بازی خوبی انجام دادیم و راه آهن را شکست دادیم.

کامدار که فصل گذشته برای تراکتورسازی تبریز توپ می زد در پاسخ به این سوال که پیگیر این نتایج است یا خیر افزود: بعضی بازی های این تیم را دیدم تراکتور در حد نامش ظاهر نشده، امیدوارم در ادامه نتایج خوبی بگیرد. بالاخره تیم شهرم است و برای موفقیتش دعا می کنم. تماشاچیان نیز باید از تیمشان حمایت کنند.

دیدگاه‌ها