کد خبر : 1264091 | 10 شهریور 1394 ساعت 14:19 | 22.9K بازدید | 4 دیدگاه

گزارش : گوام 15 سال پس از تحقیر

تیم ملی فوتبال گوام 15 سال بعد از شکست تحقیرآمیز مقابل ملی پوشان ایران، درحالی روز پنجشنبه به مصاف تیم ایران می رود که نسبت به خلق شگفتی در ورزشگاه رعب آور آزادی خوشبین است.

گزارش : گوام 15 سال پس از تحقیر
به گزارش "ورزش سه" رییس فدراسیون فوتبال گوام در آستانه بزرگترین مسابقه در تاریخ فوتبال گوام، گفت که موفقیت یک شبه آنها در طول یک دهه بدست آمده است.

این جزیره کوچک در اقیانوس آرام بعد از پیروزی های پیاپی در رقابتهای مقدماتی جام جهانی با اختلاف پنج امتیاز از ایران که قرار است روز پنجشنبه به مصاف آنها برود، درصدر گروه دی آسیا ایستاده است.
آخرین بار دو تیم در مرحله اول مقدماتی جام جهانی 2002 مقابل هم به میدان رفتند که گوام با نتیجه 19 بر صفر شکست سنگینی خورد.
 
ریچارد لای به خبرنگاران در ژاپن که تیم او تمرینات خود را در آنجا انجام می دهد، گفت: ما تحقیر شدیم و مورد تمسخر قرار گرفتیم. هواداران در جایگاه تماشاگران با هر گلی که می خوردیم به ما می خندیدند و هر گل مثل این بود که کسی به قلب من چاقو فرو می کرد.

15 سال بعد از آن تحقیر، گوام در حالی عازم تهران است که نسبت به خلق شگفتی در ورزشگاه رعب آور آزادی که ظرفیت 85 هزار نفری آن تقریبا نصف کل جمعیت گوام است، خوشبین است.
گری وایت سرمربی گوام گفت: وقتی دو بازی اول را انجام دادیم، هدف خود را سرگروهی قرار دادیم و وقتی این حرف را زدم به من خندیدند.

گوام با سرمربیگری وایت یک بر صفر مقابل ترکمنستان و دو بر صفر برابر هند به برتری رسید.
وی گفت: اگر هرتیمی ما را دستکم بگیرد، اشتباه می کند. ما باور واقعی داریم که می توانیم کار ویژه ای انجام دهیم.

دیدگاه‌ها