کد خبر : 1264093 | 10 شهریور 1394 ساعت 14:23 | 28.7K بازدید | 9 دیدگاه

انتظارم از خودم بیشتر این ها است

صادقیان: هدف مان صعود به نیمه نهایی آسیاست

پیام صادقیان در ترکیب نفت تهران رفته رفته به همان بازیکنی تبدیل شده که پیش از این از او دیده بودیم؛ صادقیان امیدوار است در دوبی به همراه نفت جشن صعود به جمع چهار تیم نهایی آسیا را برپا کند.

صادقیان: هدف مان صعود به نیمه نهایی آسیاست
به گزارش "ورزش سه"، ستاره سابق فوتبال ایران بعد از یک فصل کابوس وار اکنون در ترکیب نفت تهران به دنبال بازگشتی پرشکوه به فوتبال است. او که در طول دو هفته گذشته نشان داد از انگیزه های زیادی برای درخشش و زنده کردن خاطرات نه چندان دورش از بازی های پدیده فوتبال ایران دارد.

صادقیان که با حمایت علیرضا منصوریان موفق شده در ترکیب ثابت نفت تهران به روند رو به رشد خود برسد درباره دیدار برابر الاهلی گفت: در بازی رفت به بدشانسی باختیم و اینطور نبود که آنها خیلی از ما بهتر باشند. این در حالی بود که آنها از بازیکنانی کاملا حرفه ای سود می بردند اما بازی پایاپایی را برابرشان به نمایش گذاشتیم.

وی ادامه داد: آنالیز دقیقی روی بازی آنها داشته ایم و مطمئنا در بازی برگشت روز سختی برای آنها خواهیم ساخت و کاملا به صعود امیدوار هستیم. باید در کار دفاعی روز خوبی را پشت سر بگذاریم و در نهایت از موقعیت های مان استفاده کنیم و از دوبی با دست پر برگردیم. تمام هدف ما صعود به جمع 4 تیم است و باید در دوبی چند برابر توان مان در میدان به کار گیریم.

صادقیان در مورد شرایط خودش نیز اینطور توضیح می دهد: به هر حال من فصل سختی را پشت سر گذاشتیم و در این مدت خیلی روی خودم کار کردم و البته انتظار بیشتری از خودم دارم. اینکه دیگران از من راضی باشند باعث خوشحالی من است اما مطمئنا انتظارم از خودم بیشتر از این ها است. امیدوارم روندی را که در پیش گرفته ام را ادامه دهم و به آینده کاملا خوش بین هستم.

هافبک تکنیکی نفت تهران در مورد شرایط نه چندان مناسب این تیم در لیگ برتر نیز گفت: به هرحال بازیکنان زیادی به ترکیب نفت اضافه شده اند و برای اینکه به انسجام و هماهنگی مورد نظر برسیم نیاز به زمان داریم. نفت مطمئنا همچون فصل گذشته در کورس قهرمانی حاضر خواهد شد و به تیمی مدعی تبدیل می شویم و در بازی های قبل هم از نظر فنی شرایط بدی نداشتیم و در امتیاز گرفتن به مشکل خوردیم و این مساله در بازی های آینده قرار نیست تکرار شود.

دیدگاه‌ها