کد خبر : 1264102 | 10 شهریور 1394 ساعت 14:59 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

نمی توانستم جوابگوی محبت هواداران در اینستاگرام باشم

کاظمی: با دو خارجی بهتر هم می شویم

فرهاد کاظمی سرمربی راه آهن برای آمادگی تیمش تمرینات پرفشاری را برگزار کرده است.

کاظمی: با دو خارجی بهتر هم می شویم
کاظمی در خصوص شرایط تیمش در تعطیلات لیگ برتر به "ورزش سه" گفت: ما برای آمادگی بالای بازیکنان تمرینات پرفشاری را در نظر گرفته ایم و قرار است اردوی 10 روزه ای را برگزار کنیم.ما یک هافبک فنلاندی را جذب کردیم که قابلیت بازی در هر دو پست هافبک دفاعی و هافبک نفوذی را دارند.قرار شده یک مهاجم خارجی هم به تیم اضافه شود و بعد از اینکه از لحاظ فنی مورد تائید قرار گرفت، قرارداد امضا می کند.ما باید از لحاظ تاکتیکی به اوج آمادگی برسیم و با تمرینات در این تیم می توانیم تاکتیک هایمان را بیشتر در زمین پیاده کنیم. در بازی با سیاه جامگان هم درست است که باختیم اما مقتدرانه کار کردیم و توپ و میدان را در اختیار داشتیم.راه آهن می خواهد فوتبال زیبایی را بازی کند.

او در مورد خداحافظی اش از اینستاگرام هم گفت: مردم به من لطف دارند و من هم دوست دارم جواب کامنت ها و محبت هایشان را بدهم اما فرصت ندارم و به همین خاطر از اینستا خداحافظی کردم وگرنه مشکل خاصی نبود.

کاظمی از حل مشکل حامد نورمحمدی خبر داد که به خاطر مشکل سربازی اش محروم شده است و گفت: تمام تلاش مان را کردیم تا مشکل نورمحمدی حل شود و امیدوارم بتواند در بازی های آینده برای ما بازی کند.

دیدگاه‌ها