کد خبر : 1264105 | 10 شهریور 1394 ساعت 14:15 | 43K بازدید | 3 دیدگاه

ادعای ال پائیس

مخالفت فدراسیون فوتبال اسپانیا با تقاضای رئال

شب گذشته برای باشگاه رئال مادرید و هوادارانش شب عجیبی بود. در حالیکه همه منتظر اعلام خبر رسمی پیوستن دخیا به رئال بودند، با یک اشتباه اداری این امر میسر نشد.

مخالفت فدراسیون فوتبال اسپانیا با تقاضای رئال
به گزارش "ورزش سه"، در این مورد نظریات مختلفی وجود دارد. مارکا ادعا کرده است که مدارک مربوط به دخیا یک دقیقه پس از ساعت 24 به فدراسیون فوتبال اسپانیا ارسال شده؛ در حالیکه آ اس این زمان را 28 دقیقه بامداد روز سه شنبه 1 سپتامبر عنوان کرده است.در هر دو صورت طبق قوانین، امکان ثبت نام دخیا به عنوان بازیکن جدید رئال مادرید وجود نداشت.

باشگاه منچستریونایتد مدارک مربوط به دخیا را ساعت 23.30 دقیقه شب گذشته برای رئالی ها ارسال کرد اما این قصور از جانب باشگاه مادریدی صورت گرفته و آنها موفق نشدند به موقع نام دخیا را به ثبت برسانند. با این حال هر دو باشگاه رئال مادرید و منچستریونایتد مدعی شده اند که ساعت 23.59 دقیقه، مدارک دخیا به دست مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا رسیده و به همین منظور مدیران رئال امروز قصد دارند برای حل این مساله به فیفا متوسل شوند.

با این حال ال پائیس ساعتی پیش به نقل از مقامات فدراسیون فوتبال اسپانیا گزارش داد که این مساله تحت هیچ شرایطی ارتباطی به فیفا پیدا نمی کند و تصمیم گیرنده اصلی، فدراسیون فوتبال اسپانیا و کمیته برگزاری لالیگاست و آنها نیز به دلیل دیر فرستاده شدن مدارک دخیا از سوی باشگاه رئال مادرید، از ثبت نام این بازیکن به عنوان بازیکن جدید رئال خودداری کرده اند و درخواست تجدیدنظر را هم نخواهند پذیرفت. بدین ترتیب رئالی ها برای جذب دخیا حداقل باید تا نقل و انتقالات زمستانی صبر کنند.

دیدگاه‌ها