کد خبر : 1264111 | 10 شهریور 1394 ساعت 15:32 | 8.5K بازدید | 1 دیدگاه

جایگاهم را در ترکیب حفظ می کنم

عشوری: قول می‌دهم تراکتور به صدر برگردد

سینا عشوری هافبک سرباز تراکتورسازی بعد از چند هفته غیبت در بازی با استقلال خوزستان به ترکیب بازگشت.

عشوری: قول می‌دهم تراکتور به صدر برگردد
عشوری اعتقاد دارد در این شرایط که تراکتور نتیجه نگرفته فقط باید به این تیم فرصت داد.عشوری در همین رابطه به "ورزش سه" گفت: در بازی با استقلال خوزستان برای گلزنی فرصت داشتیم اما نتوانستیم از این فرصت ها استفاده کنیم و گل بزنیم. نمی دانم چرا در این بازی نتوانستیم در از موقعیت هایمان استفاده کنیم و شاید به خاطر ترس بازیکنان از باخت بود اما در بازی های بعدی صد در صد جبران می کنیم.

او که بعد از چند هفته در ترکیب ثابت قرار گرفت در همین مورد ادامه داد: اوایل برایم سخت بود که روی نیمکت بشینم و به هر حال انتظاراتی داشتم اما به تصمیمات سرمربی اعتراض نکردم. من فقط در این مدت تلاشم را بیشتر کردم تا دوباره به ترکیب برسم.من هیچوقت دست از تلاش برنمی دارم و انگیزه ام را از دست نمی دهم و تمام تلاشم را می کنم تا جایگاهم در ترکیب حفظ شود. تمرکز من فقط روی تمرین است و می خواهم هواداران و کادر فنی را از خودم راضی نگه دارم.

او اعتقاد دارد با تغییرات زیادی که تراکتور در این فصل داشته ، هواداران باید بیشتر صبر کنند تا تیم نتیجه بگیرد.عشوری در همین رابطه صحبت کرد:من نمی خواهم بهانه بیاورم اما تیم تغییرات زیادی داشته و واقعا هنوز به هماهنگی صد در صد نرسیده ایم. هنوز 5 هفته از لیگ گذشته و تیم به زمان بیشتری نیاز دارد.هواداران تبریزی همیشه از تیم حمایت کردند و با حمایت انها فقط تیم می تواند نتیجه بگیرد. ما انتظار داریم هواداران در این شرایط پشت تیم باشد. تراکتور تیم بزرگی است و مطمئن باشید در هفته آینده به روزهای اوج برمی گردد. بازیکنان بزرگی در این تیم هستند که در صورت هماهنگی کار را برای تمام حریفان سخت می کنند.ما مصدومیت های زیادی داشتیم و بدشانسی آورده ایم. ما نمی توانیم تیم را دست کم بگیریم چون همه دیدند که بازیکنان استقلال خوزستان چقدر در زمین ما را اذیت کردند.امیدواریم با شکست سپاهان دل هواداران را شاد کنیم و تراکتور را به شرایط ایده‌آل قبلی برسانیم، بنده این قول را به هواداران می‌دهم که تراکتور به صدر برگردد و جزو مدعیان باشد.

دیدگاه‌ها