کد خبر : 1264114 | 10 شهریور 1394 ساعت 15:43 | 116.4K بازدید | 12 دیدگاه

مردم گرفتارتر از آن هستند که به ما کمک کنند

رضاییان: اعتصاب تصمیم خانوادگی است

رامین رضاییان معتقد است طرح مسوولان تیمش برای کمک گرفتن از هواداران در شرایط اقتصادی فعلی کشور کار درستی نیست و هواداران همین که برای تشویق تیم در استادیوم هزینه می کنند کارشان قابل تقدیر است.

رضاییان: اعتصاب تصمیم خانوادگی است
مدافع راست ملی پوش پرسپولیس امیدوار است تیمش با برتری بر گوام سلطه خود در فوتبال آسیا را بیش از همیشه نشان دهد و به صدر جدول گروه خود دست یابد. رضاییان که اکنون در اردوی تیم ملی برای دو بازی حساس برابر گوام و هند به سر می برد درباره شرایط تیم ملی گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته ایم و همه با انگیزه زیاد منتظر دیدار با گوام هستند تا قدرت خود را به آسیا نشان دهند.

گوام تیم دوم آمریکا است
به هیچ وجه نباید گوام را دست کم گرفت. بازی سختی را در پیش رو داریم و حتی مساوی می تواند اتفاق بدی برای ما رقم بزند. تیم ملی ایران قدرت برتر آسیاست و باید در زمین بازی این مساله را نشان دهیم و خاطره بازی با ترکمنستان را پاک و جبران کنیم. گوام اکنون تیم اول گروه ماست و باید با پیروزی در دو بازی آینده به صدر جدول برسیم. این تیم در شرایطی برابر ما قرار می گیرد که تیم دوم آمریکا محسوب می شود و تغییرات زیادی نسبت به گذشته داشته اند.

کاری می کنیم همه ی تیم ها از حضور در آزادی تن شان بلرزد
باید در استادیوم آزادی به گونه ای ظاهر شویم که کابوس حریفان باشیم و همه ی تیم ها بدانند آزادی جایی برای گرفتن امتیاز آنها نیست و تن شان بلرزد. به حمایت همه جانبه هواداران نیاز داریم و از تمام هواداران پرسپولیس و استقلال و ملی می خواهیم که با حضور در استادیوم ما را همراهی کنند تا با یک بازی خوب سه امتیاز ارزشمند را نیز کسب کنیم.

اعتصاب تصمیم خانوادگی بوده است
من در اردوی تیم ملی هستم و از تصمیم دوستانم در پرسپولیس بی خبرم. اما اگر تصمیمی گرفته اند تصمیم جمعی بازیکنان بوده است و با نظر کاپیتان های تیم و بازیکنان دیگر بوده. وقتی در یک تیم یک سال قرار است بازی می کنی آنجا خانواده ات محسوب می شود و تمام تصمیمات آن خانوادگی محسوب می شود. خیلی از بازیکنان طلب دارند و این مساله مشکلات زیادی را برای آنها به وجود آورده است. البته مدیریت باشگاه در حال رایزنی هستند تا این مشکل را برطرف کنند و امیدوارم خیلی زود این اتفاق رخ دهد تا ذهن و روحیه بازیکنان مهیای ادامه لیگ شود.

هواداران حق را به ما می دهند
پرسپولیس تیم بزرگی است و از هواداران بافرهنگ و باشعوری برخوردار است. فوتبال حرف ای شده و همه به ما حق می دهند که در قبال زحمتی که در تیم می کشیم به دنبال حق و حقوق مان نیز باشیم. لیگ حرفه ای نیازمند این است که تمام مسائل حرفه ای در آن رعایت شود.

هیچ کس به ما جنس نسیه نمی دهد
تمام مملکت دچار مسائل اقتصادی است و اکنون مثل قدیم نیست که به مرکز خرید بروی و با توجه به اینکه بازیکن پرسپولیس و ملی هستی جنس رایگان و نسیه بگیرید. ذهنیت به گونه ای نسبت به فوتبالیست ها شده که نسیه که نمی دهند حتی به چند برابر قیمت نیز محاسبه می کنند و تخفیف نمی دهند. مثل گذشته نیست که بازیکن پرسپولیس و ملی پوش را روی دوش خود بگذارند و بازیکن فارغ از مسائل مالی به فوتبال بپردازد. مردم با شعور هستند و در این روزها همه حق را به ما داده اند و باشگاه هم به وظایف خود عمل کند و دغدغه مالی بازیکنان را برطرف کند. این مشکلات البته در تمام تیم ها وجود دارد و باید زودتر حل شود.

فقط در طول 90 دقیقه مشکلات را فراموش می کنیم
پرسپولیس لیاقت صدرنشینی در لیگ برتر را دارد و وقتی در زمین حاضر می شویم فارغ از تمام مشکلات فقط به پیروزی تیم فکر می کنیم. شاید پیش از بازی فکر و ذهن مان مشغول باشد و درگیر باشیم اما در طول 90 دقیقه همه مسائل را فراموش می کنیم و به فکر خوشحالی هواداران هستیم و بازیکنان با تمام وجود به پیراهن شان عرق دارند.

وقتی مردم ندارند چرا باید از آنها انتظار داشت
در طول هفته های گذشته آقا کریم صحبت های زیادی با ما داشت و علیرغم مشکلات مالی ذهن مان را برای مسابقات آماده نگه می داشت و این مساله باعث می شد کسی اعتراض نکند و در انتظار آینده باشد. در خصوص طرح باشگاه برای دریافت پول از مردم هم باید بگویم وقتی مردم خودشان مشکل مالی دارند چرا باید از آنها انتظار داشت. شاید 5 هزار تومان پول زیادی نباشد اما همین قدر هم مشکلات مردم را پر می کند و به نظرم نباید از آنها انتظار داشت.

باید دست هواداران را بوسید
باز هم می گویم نباید از مردم انتظاری داشت؛ همین قدر که آنها در این شرایط به استادیوم می آیند و برای خرید بلیط اقدام می کنند باید دست شان را بوسید و قدردان زحمت شان بود. همین مساله برای ما کلی ارزش دارد و از آنها تشکر می کنیم.

زمانی باید از هواداران انتظار داشت که آنها برای تعیین مدیریت سهم داشته باشند
شاید خیلی جاها این حرکت انجام شده باشد اما زمانی می توان از هواداران انتظار داشت که آنها برای تعیین مدیریت سهم داشته باشند. برای انتخاب بازیکن حق داشته باشند. اما وقتی فقط در این زمان دست مان را به سمت آنها دراز می کنیم به نظرم کار صحیحی نیست. شرایط مردم خوب نیست و خودشان مشکلات و دغدغه های زیادی دارند و باید قدردان این مردم بافرهنگ بود. 5-10 هزار تومان پول زیادی نیست اما در این شرایط اقتصادی همین مقدار هم زیاد است و خیلی ها مشکلات بزرگی دارند که با همین میزان هم برنامه ریزی زندگی شان را انجام داده اند. پرسپولیس تیم بزرگی است و باید با مدیریت مناسب و کار زیرساختی اسپانسر مناسب را برای خودش به دست آورد و شرایط را تغییر دهد. من به شخصه فقط از هواداران انتظار دارم به استادیوم بیایند و تیم را تشویق کنند و همین مساله برای همه ما کافی است.

به خاطر هواداران اشک ریختم
من همین امسال به پرسپولیس آمدم اما در این مدت کوتاه عشقی از هواداران به پرسپولیس دیدم که تحت تاثیر قرار گرفتم و همین مساله باعث شد بعد از خراب شدن پنالتی ام اشک بریزم. خدا را شکر که آن بازی را با برد به پایان رساندیم تا شرمنده آنها نشوم و امیدوارم به زودی جبران کنم. هواداران تمام امیدشان به این تیم است و امیدوارم بتوانیم انتظارات شان را برآورده کنیم.

می خواهم قهرمانی در لیگ را تجربه کنم
باید انتخاب مهدی طارمی به عنوان بازیکن ماه ایران را تبریک بگویم و برای او بهترین آرزوها را دارم. مهدی هم اتاقی ام است و پتانسیل بهتر شدن را نیز دارد. وقتی یک بازیکن موفق می شود تمام عوامل در آن دخیل هستند و از هوادار، مربی و سایر هم تیمی ها در آن نقش داشته اند.
آرزویم این است که قهرمانی در لیگ برتر را امسال تجربه کنم و مدیریت، بازیکنان و کادرفنی در کنار هم تلاش خواهیم کرد به این اتفاق بزرگ برسیم و هواداران نیز سهم عمده ای در این مساله دارند و باید فصل خوبی را بسازیم و در پایان در کنار هم جشن بگیریم.

دیدگاه‌ها