کد خبر : 1264131 | 10 شهریور 1394 ساعت 17:22 | 10.3K بازدید | 0 دیدگاه

دنبال رکورد زدن نیستم

گردان: بازی سپاهان و تراکتور جنجال ندارد

شهاب گردان دروازه بان سپاهان امیدوار است هر چه زودتر بازیکنان خارجی و نویدکیا به سپاهان بازگردند تا تیم به مشکل نخورد.

گردان: بازی سپاهان و تراکتور جنجال ندارد
گردان در مورد آخرین وضعیت خودش و سپاهان گفت و گویی با "ورزش سه" انجام داد:

با غایبان زیاد تمرین می کنیم

بعد از برد برابر سایپا چند روز استراحت کردیم و حالا تمرینات مان را آغاز کردیم. البته در تمرینات ملی پوشان امید و تیم ملی بزرگسالان حضور ندارند و با چند غایب تمرین می کنیم. به هر حال ما اولین برد خارج از خانه را بدست آوردیم و به همین دلیل با روحیه خوبی تمرین را آغاز کردیم.البته در این بازی برق رفت و شرایط برای دو تیم یکسان بود که در نهایت با دو گل حاج صفی بردیم.

دنبال رکورد زدن نیستم

در این فصل عملکرد خوبی داشتیم و خداراشکر در سه بازی دروازه را بسته نگه داشتیم که خوب بوده.البته بازی های سخت مان مانده و باید در ادامه لیگ عملکرد بهتری داشته باشیم.همیشه با این نیت به زمن می روم که دروازه را بسته نگه دارم و بازیکنان دیگر هم کمک می کنند. من دنبال رکورد زدن نیستم و فقط می خواهم به تیمم کمک کنم.

خدا کند بدشانسی نیاوریم

متاسفانه بدشانسی و بدبیاری آوردیم. از اول فصل که نتوانستیم دو بازیکن مان را در اختیار داشته باشیم و احسان هم از ما جدا شد. برای بازی با تراکتورسازی،خلعتبری هم به دلیل سه کارته شدن در اختیار نداریم.واقعا شرایط سخت شده و نمی دانم اگر در بازی های آینده محروم یا مصدوم داشته باشیم باید از کجا بازیکن بیاوریم؟امیدوارم هر چه زودتر مشکلات حل شود و بتوانیم تمام بازیکنان را در اختیار داشته باشیم.

بازی سپاهان و تراکتور جنجال ندارد

تمرکز ما ابتدا برای بازی در جام حذفی است. چون در دوسال گذشته تجربه بدی در جام حذفی داشتیم در این فصل باید نتیجه بگیریم. بعد از این بازی به فکر بازی با تراکتور هستیم که خیلی سخت است. فکر نمی کنم بازی با تراکتور به جنجال کشیده شود و با تمام مدارک و اسناد ثابت شد که در بازی آخر لیگ از سوی سپاهان اتفاقی نیفتاده است. فکر می کنم مثل همیشه این بازی جذاب شود.

دیدگاه‌ها