کد خبر : 1264145 | 10 شهریور 1394 ساعت 17:57 | 105.1K بازدید | 0 دیدگاه

یک حسابدار اولین ایرانی تیم حاج صفی (عکس)

شاید کسی نداند اما احسان حاجی صفی سومین بازیکن ایرانی تاریخ اف اس وی فرانکفورت است.

به گزارش "ورزش سه"، امیر شاپورزاده یکی از بازیکنان ایرانی FSV فرانکفورت بود که در سال 2007- 2008 در این باشگاه فعالیت داشت. شاپورزاده در این باشگاه شرایط خوبی داشت اما با پیشنهاد استیل آذین به ایران آمد که با ناکامی این تیم، لیگ کشورمان را ترک کرد و به کیکرز اوفنباخ رفت.
دیگر ایرانی FSV فرانکفورت، شخصی به اسم بهنام طیبی است. شاید تا به حال کسی نام او را نشنیده باشد و یا به خاطر شباهت اسمی به یکی از کشتی‌گیران سابق کشورمان این نام برایشان آشنا باشد اما بهنام طیبی یکی از بازیکنان سابق FSV فرانکفورت بود. طیبی که بزرگ‌شده فرانکفورت است در تیم‌های پایه FSV فرانکفورت بازی کرد و در نهایت به تیم اصلی رسید اما قبل از آنکه بتواند برای این تیم خودنمایی کند، مصدوم شد و برای همیشه فوتبال را کنار گذاشت. به این ترتیب او جذب باشگاه شد و حالا به عنوان حسابدار در FSV فرانکفورت مشغول به کار است.

1038119

به این ترتیب احسان حاجی‌صفی سومین ایرانی این باشگاه خواهد بود که می‌خواهد برای این تیم خودنمایی کند. همچنین او یک ایرانی را در ساختمان اداری باشگاه کنار خود دارد و از این طریق می تواند مشکلات کوچک خود را نیز حل کند.

دیدگاه‌ها