کد خبر : 1264148 | 10 شهریور 1394 ساعت 18:16 | 171.7K بازدید | 8 دیدگاه

ادعای آ اس

غرامت هنگفت رئال مادرید به داوید دخیا

آ اس به نقل از برخی منابع خود ادعا کرد که باشگاه رئال مادرید به دخیا تعهد داده بود که در صورت ناکامی در به خدمت گرفتن وی، مبلغ 10 میلیون یورو غرامت بپردازد.

غرامت هنگفت رئال مادرید به داوید دخیا
به گزارش "ورزش سه"، پس از مسجل شدن ناکامی رئال در جذب دخیا حالا باید دید که چه اتفاقی رخ خواهد داد. آیا رئال غرامت داده و بطور کل قید این دروازه بان را خواهد زد یا 6 ماه دیگر برای جذب او در بازار زمستانی صبر می کند؟ (طبق قوانین، از ماه ژانویه 2016 دخیا آزاد است با باشگاه های موردنظر خود به عنوان بازیکن آزاد وارد مذاکره شود.)

دخیا حالا با وضعیتی بسیار پیچیده روبرو است. او باید پس از بازی های ملی به منچستر برگردد و مشخص نیست که سرنوشت او زیر نظر فان خال چه خواهد بود. دخیا 6 بازی گذشته یونایتد را از روی سکوها تماشا کرده؛ هرچند که سرمربی هلندی در یکی از مصاحبه های خود عنوان داشته بود که وضعیت دخیا از 1 سپتامبر(امروز) به بعد ممکن است تغییر کند.

هنوز این احتمال وجود دارد که دخیا با به دست آوردن روحیه خود و اعتماد دوباره فان خال، به ترکیب اصلی شیاطین سرخ برگردد و حتی چند ماه دیگر قراردادش را نیز تمدید کند. کسی چه می داند، شاید او سال بعد از یونایتد جدا و به تیم دیگری غیر از رئال برود.

دیدگاه‌ها