کد خبر : 1264153 | 10 شهریور 1394 ساعت 18:29 | 52.8K بازدید | 1 دیدگاه

پیش از آغاز مجدد بازی های ملی

پالس های مرموز کی روش برای 2018

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت و گوهای تازه اش باز هم لحن تند و تهاجمی خود را رها نکرده تا دوباره نگرانی ها درباره وی و آینده او در فوتبال ایران فزونی بگیرد.

به گزارش "ورزش سه"، کی روش در گفت و گوی بلندی که امروز انجام داده باز هم به انتقاد از نوع نگاه وزیر ورزش و مهره منتسب به او در فدراسیون (علیرضا اسدی) پرداخته و در عین حال مثل همیشه گله های بی پایانش را درباره شرایط تیم ملی به زبان آورده است. گله هایی که بخصوص از زمان صعود ایران به جام جهانی 2014 در هر دوره اردویی از سرتیترهای اخبار تیم ملی بوده است.
کی روش که بابت مرخصی طولانی مدتش مورد انتقاد محافل ورزشی و سیاسی ایران بوده است، از پس فردا دور تازه ای از مسابقات ملی خود را در شرایطی آغاز می کند که البته هیچ کس نمی تواند تعهد او در آماده سازی ملی پوشان را زیر سوال ببرد.
در عین حال او تغییر نسلی را در تیم ملی کلید زده که ثمره اش را در دور دوم رقابت های مقدماتی جام جهانی که البته احتمالا در دور نهایی به چشم خواهیم دید. او همچنین از این جنبه برای ما مربی ایده آلی بوده است که هرگز حاشیه ای از مشکلات موجود بین بازیکنان در اردوهای ملی به بیرون درز نکرده است. با این وصف قطعا جدایی کی روش از فوتبال ملی چندان به صلاح نخواهد بود اما در شرایطی که او تا پایان مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 با ایران قرارداد دارد مشخص نیست که اصرار وی بر ارسال پالس های منفی چه علتی دارد؟
سوال این است که آیا او مشغول کاستن از توقعات است یا به چیزهایی عمیق تر از آنچه که امروز در ذهن مان می گذرد، فکر می کند. این دوره از رقابت های مقدماتی جام جهانی یکی از دشوارترین های تاریخ است و کارلوس برای صعود چهارم کاری دشوارتر پیش رو خواهد داشت. اگر او را تا این تورنمنت داشته باشیم، آن وقت کی روش اولین مردی است که 2بار دست ما را گرفته و به جام جهانی برده است. پیروزی ای که از همین روزها و از همین مسابقات کم اهمیت تر کلید خواهد خورد.

دیدگاه‌ها