کد خبر : 1264185 | 11 شهریور 1394 ساعت 00:15 | 95.9K بازدید | 0 دیدگاه

شواینی:بارفتن به یونایتد،ازدست مولر راحت شدم

باستین شواین اشتایگر، هافبک باتجربه آلمانی، بعد از نخستین سفرش به آلمان از زمان پیوستن به منچستریونایتد، در یک نشست خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

شواینی:بارفتن به یونایتد،ازدست مولر راحت شدم
به گزارش "ورزش سه"، شش هفته است که شواین‌اشتایگر پیراهن شیاطین سرخ را بر تن می‌کند اما در شهر جدید هنوز ساکن یک هتل است. او روز گذشته به آلمان بازگشت تا در اردوی تیم ملی کشورش در فرانکفورت حاضر باشد و برای بازی جمعه شب مقابل لهستان در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های اروپا آماده شود.
او ضمن ابراز خوشحالی از حضور دوباره در میهنش، راجع به زندگی‌اش در جزیره گفت:" به من خیلی خوش می‌گذرد و از اینکه در این باشگاه توپ می‌زنم حس خوبی دارم. مردم اینجا بسیار صمیمی و قابل احترامند؛ تیم‌ها هم قدرتمندند و می‌شود تفاوت را احساس کرد. سرعت بازی در لیگ این کشور واقعا بالاست."
شواینی درمورد پروازش از منچستر به فرانکفورت نیز با خنده گفت:" منچستری شدن من این حسن را هم دارد که دیگر در پروازهایم یکی مثل توماس مولر کنارم نمی‌نشیند که تمام مدت در گوشم وز وز کند. اما جدا از شوخی از دیدار دوباره او و سایر دوستانم خوشحالم. ما قهرمانان جهان هستیم و پوشیدن پیراهن تیم ملی احساسی وصف‌ناشدنی است. من بازی رفتمان مقابل لهستان که با شکست 2 بر 0 ما به پایان رسید را از تلویزیون دیدم. به نظرم باید دقت کنیم که در هر دو نیمه خوب باشیم و در فرصت دادن به حریف هم با هوشمندی بیشتری رفتار کنیم."

دیدگاه‌ها