کد خبر : 1264233 | 11 شهریور 1394 ساعت 11:34 | 48.4K بازدید | 1 دیدگاه

انصاری‌فرد:اسپانسر خوبی برای پرسپولیس می‌آید

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس، گفت: حامی مالی خوبی در آستانه همکاری با باشگاه پرسپولیس قرار دارد و به زودی مشکلات مالی این باشگاه برطرف می شود.

انصاری‌فرد:اسپانسر خوبی برای پرسپولیس می‌آید
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایرنا، عباس انصاری فرد گفت: نمی دانم چرا باشگاه تاکنون نتوانسته حامی مالی پیدا کند و باید مدیران هرچه سریعتر تصمیم نهایی خود را در این باره بگیرند. وی ادامه داد: باید تمام این اتفاقات زودتر رخ می داد و این وضعیت برای پرسپولیس مشکل ساز شده است، شنیده ام مشکلات در حال حل شدن است. گرفتن کمک های مردمی طرح شکست خورده ای برای پرسپولیس است و بهتر بود از راه دیگری مشکلات را حل می کردند.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس، گفت: کانون هواداران پرسپولیس این کار را انجام داده اما این کانون بدون اجازه باشگاه کاری نمی کند. این تصمیم هیچ سودی ندارد و پول زیادی را نمی توان بدست آورد.

 وی درخصوص آینده باشگاه پرسپولیس، گفت: شنیده ام که حامی مالی بسیارخوبی برای پرسپولیس پیدا شده که قطعا می تواند بسیاری از مشکلات این تیم را حل کند. وی درباره عملکرد تیم فوتبال پرسپولیس اظهارکرد:باید به برانکو فرصت داد تا ببینیم در آینده تیم چه نتایجی بدست می آورد. باید نقاط ضعف پرسپولیس هرچه سریعتر برطرف شود تا بتوانیم نتایج قابل قبولی بگیریم. انصاری فرد تاکید کرد: پرسپولیس با مشکل کمبود مهره روبه رو است و اگر یکی از بازیکنان اصلی این تیم مصدوم شود قطعا با مشکل روبه رو می شویم.

دیدگاه‌ها