کد خبر : 1264245 | 11 شهریور 1394 ساعت 12:07 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

کار فرنگی‌کاران خیلی سخت است

پازاج: هیچ تیمی از پیش قهرمان نیست

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه حضور شاگردانش در رقابتهای جهانی 2015 آمریکا گفت: هیچ تیمی از پیش قهرمان نیست و نباید با این ذهنیت راهی میدان شد.

پازاج: هیچ تیمی از پیش قهرمان نیست
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر احد پازاج با بیان اینکه فرنگی کاران روند آماده‌سازی خوبی را پشت سر گذاشتند، ضمن بیان مطلب فوق اظهار کرد: تیم ایران در رقابتهای جهانی سال گذشته برای نخستین بار در تاریخ این ورزش قهرمان جهان شد و با کنار زدن روس‌ها توانست بر سکوی نخست بایستد. طبیعی است همین موضوع مسئولیت ما را در رقابتهای جهانی امسال سنگن‌تر کرده و فشار زیادی بر تیم خواهد آورد.

وی تصریح کرد: البته افزایش فشار بر تیم به معنای فشارروحی و روانی نیست، بلکه من معتقدم رقبای ما در رقابتهای جهانی امسال طوری برابر ایران صف آرایی می‌کنند که بتوانند قهرمان جهان را شکست دهند و مطمئنا تمامی حریفان با حداکثر آمادگی به مصاف ما خواهند آمد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با خودداری از هرگونه پیش‌بینی از نتایج انفرادی ملی پوشان افزود: به هیچوجه نمی‌توان از هم اکنون گفت کدام یک از فرنگی کاران روی سکو می‌روند و کدامیک شانس کمتری دارند. در مجموع یک تیم هستیم که برای رسیدن به هدف اصلی یعنی قهرمانی به میدان می‌رویم و کادر فنی روی امتیازات تک تک بازیکنان حساب باز کرده‌اند. البته در کنار این مساله ما به فکر کسب مدال و سهمیه المپیک هم هستیم.

پازاج در خاتمه با اشاره به کسب عنوان قهرمانی سال گذشته در رقابتهای جهانی تاشکند ازبکستان گفت: این قهرمانی تاریخی در حالی بدست آمد که علاوه بر مدال‌آوری برخی ملی‌پوشان، امتیازات کمتر دیگر نفراتی هم که حتی روی سکو نرفتند نیز به کار آمد و در نهایت تیم را با اختلاف کمی از روسیه به عنوان قهرمانی جهان رساند.

رقابتهای کشتی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک ۲۰۱۶ برزیل طی روزهای ۱۶ تا ۲۱ شهریورماه در شهر لاس وگاس آمریکا برگزار می‌شود که تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ترکیب نفرات زیر به این رقابتها اعزام خواهد شد:
۵۹ کیلوگرم: حمید سوریان (محسن حاجی‌پور نیز به عنوان ذخیره اعزام می‌شود)
۶۶ کیلوگرم: مهدی زیدوند
۷۱ کیلوگرم: افشین بیابانگرد
۷۵ کیلوگرم: سعید عبدولی
۸۰ کیلوگرم: یوسف قادریان
۸۵ کیلوگرم: حبیب‌الله اخلاقی
۹۸ کیلوگرم: قاسم رضایی
۱۳۰ کیلوگرم: مهدی علیاری

دیدگاه‌ها