کد خبر : 1264254 | 11 شهریور 1394 ساعت 12:28 | 5.9K بازدید | 2 دیدگاه

عبدولی: با آمادگی به مسابقات می‌روم

کشتی‌گیر ملی‌پوش خوزستانی آمادگی‌اش را برای حضور در مسابقات جهانی لاس‌و‌گاس ‎آمریکا مطلوب ارزیابی کرد و گفت: با آمادگی خوب و رضایت خاطر به مسابقات جهانی می‌روم.

عبدولی: با آمادگی به مسابقات می‌روم
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا سعید عبدولی، اظهار کرد: شرایط خوب و نرمالی دارم. هر چند اردوها را دیر شروع کردم ولی در چند اردویی که شرکت داشته‌ام، توانسته‌ام آمادگی‌ام را به سطح خوبی برسانم و امیدوارم که در مسابقات جهانی لاس‌وگاس نتیجه خوبی کسب کنم.

او ادامه داد: به خاطر دلایلی که وجود داشت، نتوانستم در چند اردو شرکت کنم ولی وقتی مسابقات انتخابی تیم‌ ملی برگزار شد، توانستم برای مسابقات جهانی انتخاب شوم و پس از آن هم در اردوها شرکت کردم و با تمریناتی که زیر نظر سرمربی و مربیان تیم‌ملی داشتم، به مرحله‌ای رسیده‌ام که ان‌شاءالله در مسابقات جهانی نتیجه خوبی به دست می‌آورم. ان‌شاءالله مردم هم ما را دعا کنند تا بتوانیم با دلی قرص در این پیکارها شرکت کنیم و ضمن کسب نتیجه خوب، سهمیه المپیک را هم به دست آورده و پرچم کشورمان را به اهتزاز درآوریم و افتخاری برای مردم کشور و استان‌مان باشیم.

این فرنگی‌کار اندیمشکی در پاسخ به این سوال که چه مدالی را از مسابقات جهانی آمریکا برای خود کنار گذاشته‌اید، گفت: کشتی قابل پیش‌بینی نیست و ورزشی بی‌رکورد است و هر روز هم که ستاره‌ها پیدا می‌شوند. من هم که تغییر وزن داده‌ام و به وزن 75 کیلوگرم آمده‌ام و این اولین حضور رسمی‌ام در مسابقات با وزن 75 کیلوگرم است و ان‌شاءالله که بتوانم بهترین نتیجه را کسب کنم.

وی افزود: در کل کار من جنگیدن است و هیچ موقع هم کم نگذاشته‌ام، مگر این‌که داوران در حقم اجحاف کنند یا این‌که بدنم جوابگو نباشد که این مشکل نیز در 10، 11 سالی که در مسابقات بین‌المللی، آسیایی و المپیک شرکت کرده‌ام، فقط دو بار برایم پیش آمده است ولی اکنون با آمادگی مطلوب و رضایت خاطر به مسابقات جهانی می‌روم.

عبدولی در ارزیابی از حریفانش در مسابقات جهانی لاس‌وگاس گفت: بله از حریفانم شناخت دارم و وزن 75 کیلوگرم پرستاره‌ترین وزن دنیاست. کشتی‌گیرانی از کره، ارمنستان، روسیه، دانمارک، آمریکا، صربستان، ترکیه، آذربایجان و ... از ستاره‌های این وزن هستند و یک ستاره دیگر هم به نام عبدولی به جمع این ستاره‌ها اضافه شد.

وی درباره آمادگی تیم‌ ملی نیز خاطرنشان‌ کرد: همه نفرات تیم خوب و از من بهتر هستند و آمادگی خوبی دارند. همه بازیکنان‌مان می‌توانند در این مسابقات مدال کسب کنند. آقای اخلاقی و زیدوند هم دو خوزستانی دیگر تیم‌ ملی هستند که در این مسابقات شرکت می‌کنند.

دیدگاه‌ها