کد خبر : 1264257 | 11 شهریور 1394 ساعت 12:49 | 7.7K بازدید | 0 دیدگاه

حیدریه دو هفته دیگر می‌تواند تمریناتش را آغازکند

پزشک تیم فوتبال امید کشورمان می‌گوید که بازیکن این تیم با پشت سر گذاشتن مصدومیت از دو هفته دیگر می‌تواند تمریناتش را آغاز کند.

حیدریه دو هفته دیگر می‌تواند تمریناتش را آغازکند
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، دکتر ابارشی، پزشک تیم فوتبال امید در خصوص وضعیت پزشکی بازیکنان این تیم گفت: به غیر از وحید حیدریه و گودرز داودی که با مصدومیت به اردو آمدند، بقیه بازیکنان از سلامت کامل برخوردار هستند و مشکل خاصی ندارند.

وی اظهار داشت: وحید حیدریه که از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شده بود، از تهران روند درمانی خودش را آغاز کرد. وی در حال حاضر تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی خودش را در دو نوبت در اردوی هلند پیگیری می‌کند و خوشبختانه روند درمانی‌اش پیشرفت خوبی داشته است. با توجه به کاهش التهاب مچ می‌توان امیدوار بود که حیدریه از دو هفته دیگر تمرینات خودش را آغاز کند.

پزشک تیم فوتبال امید در خصوص وضعیت گودرز داودی دروازه بان تیم امید گفت: داودی قبل از ملحق شدن به اردو از ناحیه همسترینگ دچار کشیدگی شده بود و خوشبختانه نتیجه MRI نشان داد که مشکل خاصی وجود ندارد. او با استراحت و تمرینات اختصاصی و فیزیوتراپی که برایش در نظر گرفتیم، روند درمانی‌اش را ادامه می‌دهیم.

دیدگاه‌ها