کد خبر : 1264262 | 11 شهریور 1394 ساعت 12:54 | 12.4K بازدید | 3 دیدگاه

آخرین تمرین تیم ملی والیبال در غیاب علیزاده

آخرین تمرین تیم ملی والیبال ایران ظهر امروز ( چهارشنبه ) در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد و عبدالرضا علیزده تنها غایب این تمرین بود.

آخرین تمرین تیم ملی والیبال در غیاب علیزاده
به گزارش "ورزش سه" و بهع نقل از ایرنا، تیم ملی والیبال ایران صبح جمعه تهران را به قصد ژاپن برای حضور در سیزدهمین دوره جام جهانی ترک خواهد کرد.

آخرین تمرین این تیم ظهر امروز با حضور کادر فنی و 13 بازیکن اعزامی به مدت دو ساعت برگزار شد.عبدالرضا علیزاده لیبرو تیم ملی والیبال تنها بازیکن غایب این تمرین بود که با اجازه کواچ برای دیدن خانواده به شهر خود رفته بود.

محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال و محمود افشاردوست دبیرکل از جمله تماشاگران این تمرین بودند.محمد شاهمیری داور بین المللی کشورمان که شب گذشته از رقابت های جهانی زیر 23 سال به تهران آمده بود نیز در این تمرین حضور داشت و دقایقی با کواچ صحبت کرد.

شاهمیری فردا راهی ژاپن می شود تا در جام جهانی قضاوت داشته باشد.فرهاد قائمی در تمرین امروز از ناحیه زانو احساس ناراحتی داشت و یک بار هم پزشک تیم ملی را برای معاینه فراخواند.شروع تمرینات تیم ملی با حرکات کششی و گرم کردن زیر نظر ساتی مربی بدنسازی بود که کادر فنی نیز بازکنان را در این تمرین همراهی کردند.دویدن به صورت استارت و ایست نیز از دیگر مراحل تمرین بود و سپس بازیکنان دو به دو اسپک و دریافت را تمرین کردند.

در ادامه کواچ و چورا در یک طرف زمین سرویس می زدند و بازیکنان در سوی دیگر میدان دریافت، پاس و اسپک را تمرین کردند.تمرین دفاع سه نفره از دیگر مراحل آخرین تمرین تیم ملی والیبال قبل از اعزام به مسابقات جام جهانی ژاپن بود.

تیم ملی والیبال در آخرین مرحله تمرین به دو گروه تقسیم شد و در شرایط مسابقه تاکتیک ها را تمرین کرد که رضا تندروان عضو کادر فنی به عنوان داور این مسابقه را سوت زد.

سیزدهمین دوره جام جهانی والیبال از 17 شهریورماه به مدت 16 روز در سه شهر کشور ژاپن پیگیری خواهد شد.تیم های ملی والیبال 12 کشور در این رقابت ها در سه مرحله با یکدیگر مسابقه خواهند داد تا در نهایت دو تیم برتر جواز حضور در المپیک 2016 برزیل را به دست آوردند.

دیدگاه‌ها